Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@17:25:00 GMT

یک پرسپولیسی به دنبال طلسم شکنی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۶۰۲

یک پرسپولیسی به دنبال طلسم شکنی مقابل استقلال

سرمربی پیکان امیدوار است تا بتواند به طلسم روزهای متوالی نبردن مقابل استقلال، سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای قدس پایان دهد.

به گزارش شریان نیوز، هر چند طی هفته گذشته خبر استعفای مهدی تارتار از سمت سرمربیگری تیم پیکان رسانه‌ای شد اما سرانجام این تصمیم از سوی مدیران باشگاه وتو شد تا تارتار همراه خودروسازان باشد و در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز تیمش با تساوی یک بر یک در پایان یک دوئل جنجالی، از میدان خارج شد؛ حالا تارتار باید روز سه‌شنبه تیمش را در مقابل استقلال به میدان بفرستد، استقلالی که برخلاف پیکان توانسته ۶ امتیاز از سه دیدار آغازین خود در لیگ بیستم بگیرد و در جایگاه دوم جدول است در حالی‌که پیکانی‌ها ۴ امتیازی در رده نهم جدول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از انگیزه پیروزی مقابل استقلال و رسیدن به جایگاه بالای جدول برای خودروسازان، مهدی تارتار سرمربی این تیم انگیزه شخصی نیز مقابل آبی‌پوشان و شاگردان فکری دارد؛ چرا که از آخرین پیروزی تارتار مقابل استقلال، ۸۳۸ روز گذشته و او آخرین بار در لیگ هجدهم بود که در بازی رفت توانست در قامت سرمربی پارس جنوبی جم، با دست پر و پیروزی مقابل استقلال از میدان خارج شود و پس از آن، در چهار بازی متوالی مقابل آبی‌ها متحمل شکست شد.

باید در دیدار سه‌شنبه شب استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیستم، مهدی تارتار موفق به شکست طلسم نبردن خود مقابل استقلال خواهد شد یا این آمار منفی به مرز ۱۰۰۰ روز می‌رسد و مهدی تارتار در کسب پیروزی مقابل استقلال ناکام می‌ماند.

منبع: شریان

کلیدواژه: مقابل استقلال مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تیم های پرسپولیس و پیکان یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند. هر دو تیم با بازیکناین که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند یا کمتر در زمین حضورداشتند این دیدار تدارکاتی را انجام دادند و در نهایت شاگردان اوسمار با یک گل پیکان را شکست دادند.

تک گل سرخپوشان را محمد بادپا به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)