Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی دهقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال اظهار داشت: با توجه به شعار امسال که به عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است این نهاد تلاش عمده ای را برای تحقق این شعار و معرفی و به کارگیری مددجویان در واحدهای تولیدی دارد.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در همین راستا امسال باید پنج هزار فرصت شغلی را ایجاد کند که تاکنون ۵۸ درصد آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول با اشاره به اینکه همکاری و مساعدت بانک های عامل می تواند کمک شایانی را در زمینه تسریع ایجاد اشتغال در این نهاد داشته باشد، گفت: در حال حاضر نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اخذ تسهیلات اشتغال زایی به بانک ها معرفی شده اند و در صف دریافت تسهیلات هستند.
دهقانی اضافه کرد: البته این نهاد در زمینه اشتغال پایدار افراد معرفی شده هم دغدغه دارد و برای تحقق این مهم نظارت های مستمری انجام می گیرد.
وی با اشاره به اینکه برای معرفی هر چه بهتر مددجویان به واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار این نهاد اقدامات متعددی را انجام داده است، اظهار داشت: یکی از این اقدامات به کارگیری ۱۵۰ نفر از جهادگران کارآفرین برای همکاری با حوزه اشتغال با هدف هدایت، مشاوره شغلی مناسب و کمک به توانمندسازی خانواده های این نهاد است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: امیدواریم این اقدامات انجام شده باعث تحقق کامل تعهد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در زمینه اشتغال شود.
هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها تعاونی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تعاونی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی