Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از زومیت، طرح اول، یک دستگاه با صفحه‌نمایش خم‌شونده سه‌گانه گلکسی فولد را تداعی می‌کند. این طراحی جدید نیاز به خم مجزا جهت صفحه‌نمایش خارجی را از بین خواهد برد؛ زیرا این امکان را دارد تا با خم شدن به یک‌سوم حالت مسطح خود دست یابد و فقط از سطح بالایی صفحه‌نمایش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوگوی کوچک پایین طرح عبارت «Samsung OLED» را نمایش می‌دهد.

طراحی بعدی یک صفحه‌نمایش با قابلیت رول شدن را نمایش می‌دهد که در ابعاد یک لوله کوچک جمع می‌شود.

مفهوم ارائه‌شده از یک نمایشگر قابل رول شدن در ابعاد کوچک می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ اما تنها محدودیت آشکار این طرح شاید این موضوع باشد که چنین نمایشگر ظریفی تنها روی سطح یک میز قابل استفاده خواهد بود. جذابیت این طرح بیش از اینکه امکان انجام کار در زمان حرکت توسط آن باشد (اشاره به قابلیت Mobility تلفن همراه که همواره روشن و قادر به استفاده جهت ارتباط و انجام کار توسط کاربر است)، در قابلیت جابه‌جایی (اشاره به قابلیت Portability) آن نهفته است.

سامسونگ به‌صورت مشخص ارائه دستگاه‌هایی با طرح‌های نمایش داده‌شده را تأیید نکردهاست؛ اما به‌طور قطع این ایده را مطرح می‌کند که سامسونگ دیسپلی قادر به ساختن پنل برای چنین دستگاه‌هایی است.

یکی از دو طرح ارائه‌شده احتمالا به واقعیت نزدیک‌تر است. چندی پیش رسانه لتزگو دیجیتال در قالب چند تصویر کامپیوتر‌ی اولیه اختراع دستگاه خم شونده سه‌گانه قبلی را به تصویر کشید. این دستگاه علاوه بر سه صفحه‌نمایش خم‌شونده، دارای یک کیبرد با قابلیت اسلاید است که می‌تواند در موقعیت‌های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.

همگی ما هیجان‌زده‌ایم تا ببینیم هنگامی که در حال ورود به عصر جدید نوآوری‌های سخت‌افزاری هستیم، تولید‌کنندگان تا کجا شکل و فرم دستگاه‌ها را متحول خواهند کرد. آیا هرگز خود را در حال استفاده از یکی از این دستگاه‌ها تصور کرده‌اید؟

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوآوری صفحه نمایش خم شونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند