Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@20:03:32 GMT

بزرگ ترین نقاشی جهان در کلرادو

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۶۶۴

بزرگ ترین نقاشی جهان در کلرادو

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، ماجرا از اینجا شروع شد که مقامات شهر کریگ به رفع مشکلات مالی موزه شمال‌غرب کلرادو (The Museum of Northwest Colorado) اقدام کردند و پل نولز از تیم مدیریت موزه تصمیم گرفت با افزودن یک آیتم دیدنی به کلکسیون معروف این موزه از جزئیات زندگی گاوچرانی، این کمک را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دید نولز، دیوار پشت موزه فضای بزرگ و مناسبی برای رسم یک دیوارنقش بود. وی در این باره می‌گوید: مطمئن نبودم بتوان یک نقاشی آبرنگ در آن ابعاد کشید بنابراین کمی تحقیق کردم و فهمیدم تعداد افرادی که تاکنون به این کار دست زده‌اند زیاد نیست. فهمیدم بزرگترین نقاشی آبرنگ جهان (جزئیی از مجموعه موزه هنر معاصر ماساچوست) ۴.۵ در ۲.۴ متر است. سپس دیوار پشتی موزه را اندازه گرفتم، ۴.۸ در ۳ متر بود بنابراین فهمیدم اگر این کار را بکنیم می‌توانیم یک رکورد جهانی ثبت کنیم که علاوه بر یک اثر هنری فوق‌العاده، نمادی از غرب و این منطقه نیز خواهد بود.

نولز برای این کار از ایزرائیل هالووی کمک گرفت که دوران کودکی خود را در شهر کریگ گذرانده است و دورانی که این موزه یک پایگاه اجتماعی مهم بود را به یاد دارد. 

نقاشی هالووی چوپانی را نشان می‌دهد که سوار بر اسب خود از عرض یک رودخانه عبور می‌کند. این هنرمند آمریکایی امید دارد تا اوایل ماه دسامبر این نقاشی را تکمیل کند. تا آن زمان علاقمندان می‌توانند پیشرفت این پروژه را به صورت زنده در صفحه فیس‌بوک موزه کلرادو دنبال کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نقاشی آبرنگ نقاش موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت

 کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

به نقل از ددلاین، در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آنها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • با بزرگ‌ترین شهر زیرزمینی جهان بیشتر آشنا شوید
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • ساخت بزرگ‌ترین سلول سوخت هیدروژنی جهان در ژاپن
  • بلعیدن جهان به سبک چینی