Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین صبح امروز در جمع علمای و روحانیون شیعه و سنی اظهار کرد: بسیج عامل انسجام و اتحاد بین اقوام و مذاهب گوناگون بوده و دربرگیری گسترده آن سبب شده تا همه اقوام و مذاهب داوطلبانه در قالب بسیج در همه حوزه‌ها حضور موثر داشته باشند.
وی بسیج را عامل وحدت دانست و تصریح کرد: امروز فعالیت‌های گسترده بسیج در همه مکان‌ها و حوزه‌ها و توزیع عادلانه خدمات آنها بین همه اقوام و مذاهب سبب شده تا بسیج عامل و نماد وحدت در ایران اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شعبه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: بسیجیان در همه حال یاور و پشتیبان انقلاب اسلامی و پیرو ولایت‌فقیه بوده و همواره به منویات مقام معظم رهبری پایبند و به آن عمل کرده‌اند.
وی با اشاره به ترور دانشمند «شهید فخری‌زاده» در روز گذشته ابراز کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران با پدیده شوم تروریسم مواجه بوده و نکته جالب توجه این است که پشت صحنه این ترورها کشورهای اروپایی و آمریکا که مدعی مبارزه با تروریسم بوده هستند.
شابدین گفت: دشمنان همواره نگران پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علوم و فنون روز بوده و نمی‌خواهند کشور ما به استقلال کامل برسد.
وی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی در شهادت دانشمند «شهید فخری‌زاده» بیان داشت: اقتدار و ایستادگی نیروهای سپاه در برابر توطئه‌ها و اقدامات دشمنان بر کسی پوشیده نیست و نام سپاه لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
وی خاطرنشان کرد: به زودی نیروهای شجاع و غیور سپاه درسی خوبی به دست‌اندرکاران این ترور داده تا جایی که بار دیگر دشمنان از این ترور ناجوانمردانه خود پشیمان شوند.
رئیس شعبه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: علما و جوانان شیعه و سنی از این حرکت‌های دشمنان ترسی به دل نداشته و همچون گذشته در کنار نیروهای جان بر کف سپاه در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیست قدعلم کرده و پشتیبان ولایت فقیه بوده و انتقام شهدایی مانند سردار سلیمانی، احمدی‌روشن و فخری‌زاده را از دشمن خواهند گرفت.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه شیعه انقلاب اسلامی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود