Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:17:26 GMT

نرخ ارز آزاد در 9 آذر 99 /نرخ دلار کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۶۹۲

نرخ ارز آزاد در 9 آذر 99 /نرخ دلار کاهش یافت

امروز (نهم آذر ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۴  هزار و ۶۰۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۹ هزار و۴۰۰  تومان به فروش می‌رسد.

نرخ دلار و یورو نسبت  به  آخرین معاملات دیروز حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

دیروز دلار و یورو در آخرین ساعات معاملات به  ترتیب با  قیمت ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران نام ارز قیمت (تومان) دلارآمریکا  ۲۴.۶۰۰ یورو  ۲۹.۴۰۰  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار نرخ دلار یورو ارز دلار یورو نرخ دلار قیمت امروز دلار قیمت روز دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

به گزارش جام جم آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان کشف قیمت شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شد. بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۳ هزار و ۵۲۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۴۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۶ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، به نرخ ۲۳۹۲ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳