Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:25:09 GMT

راه برافرادی که دل در گرو غرب دارند بسته شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۷۶۷

راه برافرادی که دل در گرو غرب دارند بسته شود

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکومیت به شهادت رساندن شهید «محسن فخری زاده»، دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای اظهار داشت: قطعاً همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند، باید راه شهید فخری زاده تداوم یابد و جوانان و نخبگان این کشور قطعاً با ادامه راه این شهید والامقام به دشمنان نشان می دهند، که ایران اسلامی مهد فخری زاده ها و سلیمانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شکست های متعدد دشمنان در ۴۱ سال گذشته از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت عزیز ما بداند، که دشمنان هیچ گاه از توطئه و انجام اقدامات خصمانه علیه این ملت دست بر نخواهند داشت و این دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است، که امروز به مانند گذشته در قالب ترور و ضربه زدن به مفاخر کشورمان ظاهر شده است، نباید هیچ گاه به ظاهر اتوکشیده و کراوات زده و دست مخملی مستکبران پای میز مذاکره اعتماد کرد.

با سابقه ترین امام جمعه کشور وحدت حول محور ولایت فقیه و انسجام داخلی را برای پاسخ دندان شکن به اقدام سخیف ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل مورد تاکید قرار داد و گفت: باید راه برای افرادی که دل در گرو غرب دارند، بسته شود و علاوه بر آن مسئولان باید تمهیدات لازم برای آنکه عاملان این جنایت به سزای اعمال خود برسند، را فراهم کنند.

محمودی گلپایگانی قدرت کشور در مسائل امنیتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمنان بدانند، پاسخ این اقدام هتاکانه با صلابت و قدرت و بازدارنده و پشیمان کننده خواهد بود و خون پاک این شهید دانشمند ضامن قوام و تحکیم پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد، اما می‌بایست، با جدیت تمام شرایطی ایجاد شود، که دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و از دست رفتن عزیزان و سرمایه‌های کشور نباشیم.

کد خبر 5083297

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله محمودی محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بارش باران بوشهر عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده‌ایم.

استاندار بوشهر از تخصیص ۲ هزار و ,۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در نخستین اقدام و به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اولویت دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

محمدی زاده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده، مبلغ هزار میلیارد تومان توسط استانداری و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با جزئیات این تفاهم نامه نیز گفت: از مجموع اعتباراتی که توسط استانداری تأمین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ابراز داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی افزود: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی شده و به عنوان اولین و تنها استان کشور هستیم که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

کد خبر 6084533

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور