Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:07:38 GMT

فعالیت ۲۹ مدرسه راه دور در استان همدان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۸۵۰

فعالیت ۲۹ مدرسه راه دور در استان همدان

پورداود با بیان این که در حال حاضر ۲۹ مدرسه راه دور در استان همدان در ۱۲ شهرستان، ناحیه و منطقه فعال هستند، گفت: ۵ مدرسه‌ آموزش از راه دور نیز در ۴ شهرستان راه اندازی خواهد شد.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به این که  بیش از 2هزار و 500 دانش آموز در مدارس راه دور استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 با وجود شرایط کرونایی، رشد 5/2 درصدی جذب دانش آموز نسبت به زمان مشابه را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر کل آموزش و پرورش استان  همدان با اشاره به ارتقاء کیفی و کمی مدارس آموزش از راه دور در استان همدان افزود: تمامی  مدارس آموزش از راه دور استان مجهز به سامانه  الکترونیکی شده اند.

 

وی ادامه داد: مادامی که دانش آموز لازم التعلیم با شرایط ویژه و محدودیت تحصیل وجود داشته باشند، از طریق آموزش از راه دور می توان برای این دسته افراد زمینه ادامه تحصیل را برقرار کرد.

 

پورداود با بیان اینکه در این روش فرایند یادگیری به دنبال آموزش از طریف فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: معلم در هر مدرسه با استفاده از فضای مجازی تدریس می کند و در این روش ارتباط دوسویه از سوی معلم و شاگرد ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس ها با هدف افزایش کیفیت برگزار می شود، اضافه کرد: کلاس های رفع اشکال هم برای دانش آموزان برگزار می شود تا آنها هم بتوانند از مزایای کلاس ها در راستای رفع اشکالات درسی بهره مند شوند.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش از راه دور استان همدان مدیرکل آموزش و پرورش آموزش از راه دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی

نبوی ثالث معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز امسال ۶۴۰ دانش آموز دختر و پسر در استان در ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی حضور یافته اند.

او افزود: زمینه‌سازی برای ارتقای مهارت‌های علمی، فردی و اجتماعی، مهم‌ترین هدف تشکیل پایگاه‌های و برگزاری آیین اعتکاف علمی در مدارس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

 مشارکت ۵۴۳ دانش‌آموز خراسان جنوبی در طرح اعتکاف علمی

نبوی ثالث با بیان این که پایگاه‌های اعتکاف علمی تا ۱۳ فرودین از ساعت ۷ صبح تا ١١ شب با حضور دانش آموزان فعال است؛ تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر خراسان جنوبی، در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه و اجرای برنامه تقویتی در پایگاه‌های اعتکاف علمی حضور خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: پس از تعطیلات و با آغاز فعالیت مدارس در سال جدید، این پایگاه‌ها در قالب قرائت خانه، همچنان به دانش آموزان متقاضی خدمات ارائه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • گام‌های خیرخواهانه گروه‌های جهادی در محروم‌ترین روستای عنبرآباد