Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از امروز تردد وانت بارهای پلاک سفید بین شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بلامانع است.

وی ادامه داد:آن چه که در خصوص پلاک‌های عمومی ابلاغ کردیم تمام وسائط حمل و نقل با این پلاک‌ها که در حوزه بار و مسافر فعالیت می‌کنند از این جریمه‌ها مستثنی هستند.

سردار هادیانفر بیان کرد: آژانس‌های محلات و تاکسی‌های اینترنتی را نیز از این جریمه‌ها و محدودیت‌ها مستثنی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانت بارهای که پلاک سفید دارند را در این لیست قرار دادیم که می‌توانند نسبت به جابه جایی بار در شهرهایی که ممنوعیت وجود دارد، اقدام کنند.

وی افزود: تردد این وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچون سایر وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جریمه مالکان خودروهای دارای پلاک عمومی، وانت بارهای پلاک سفید، تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی پس از اتمام طرح حذف خواهد شد.

سردار هادیان فر بیان کرد:جریمه پزشکان و پرستاران هم پس از اعلام لیست آنها از طریق فرمانداری ها بخشیده می شود.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1460863

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا درباره افزایش نرخ جرایم رانندگی گفت: هدف اصلی از اعمال جریمه بحث بازدارندگی است و تمام اقداماتی که انجام شده و پیشنهاداتی که از طرف پلیس منعکس شده و در هیأت دولت به تصویب رسیده برای این است که ما بازدارندگی ایجاد کنیم نسبت به رفتارهای پرخطر.

وی افزود: بحث افزایش نرخ جریمه دقیقاً متمرکز است بر اینکه ما دیگر شاهد تخلف نباشیم به هیچ عنوان نه در مجموعه پلیس و نه در مجموعه دولت نگاه به درآمدزایی نیست و فقط هدف بازدارندگی از خطر و رفتارهایی که موجب تصادف می‌شود است.

سردار حسینی گفت: اگر جرایم رانندگی ۱۰۰ برابر هم شود برای تأمین سلامت مردم است و راننده اگر رفتار درست داشته باشد و تخلفی انجام ندهد افزایش جریمه شرایط خاصی برای او ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: کمتر از ۲ درصد رانندگان در سال‌های قبل جریمه شدند و تمام این تمهیدات برای ۲ درصدی است که می‌خواهد اراده شأن را بر ۹۸ درصد تحمیل کنند که هیچ دستگاهی اجازه نمی‌دهد اقلیت ۲ درصدی بخواهد با سلامت و امنیت ۹۸ درصد بازی کند.

وی در پایان گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتارهای رانندگی است.

کد خبر 6063772

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است