Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه شهید فخری‌زاده، استادی خلاق، پژوهشگری مبتکر، مدیری توانمند و از پرچمداران علم نافع به شمار می‌رفت، گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث، اکنون بیش از هر زمان دیگر، به نقاط قوت، قدرت علمی و دفاعی ملت ایران پی برده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، در پی شهادت دانشمند علمی و دفاعی کشور آقای دکتر محسن فخری زاده، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد پیامی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین


مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا احزاب/۲۳

پس از سالها مجاهدت و خدمت، دانشمند فرهیخته و گمنام، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری های وزارت دفاع به قافله ی شهیدان پیوست.


این سردار سرافراز عرصه علم و جهاد، استادی خلاق، پژوهشگری مبتکر و مدیری توانمند بود که از پرچمداران علم نافع به شمار می رفت این دانشمند مجاهد در دوران خدمت خود، دستاوردهای متعالی هشت سال دفاع مقدس را با تحقیقات، دانش نوین و فناوری روز به هم آمیخت و ماحصل آنرا به عرصه خدمت برای ملت بزرگ ایران عرضه کرده بود. شهیدی که همراه یاران همسنگرش، اقتدار ایران عزیز را به تراز مطلوب و بازدارندگی فعال رسانده و آخرین جهاد علمی ایشان تلاش برای کاهش آلام مردم عزیزمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا بود.


استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث، اکنون بیش از هر زمان دیگر، به نقاط قوت، قدرت علمی و دفاعی ملت بزرگ ایران پی برده اند؛ از این رو هدف اول ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه آن ها، دانشمندان و مدیران مبتکر و توانمند عرصه  علم و فناوری هستند. این بار نیز دانشمندی مخلص و مدیری مقتدر هدف انفجار عقده های مسموم مزدوران آمریکای جهانخوار و صهیونیستهای ددمنش قرار گرفت.


اینجانب به نمایندگی از ائمه معزز جماعات و نمازگزاران و اهالی محترم مساجد، با قلبی آکنده از اندوه، شهادت این سردار دانشمند و مدیر توانا را به محضر حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، شاگردان، همکاران و همسنگران داغدار و بویژه به خانواده مکرم و وابستگان آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت می گویم.


بدون تردید مسیر نورانی این شهید والامقام توسط همسنگران ایشان با قوت و اقتدار ادامه خواهد یافت و انتقام سخت و کوبنده برای آمران، طراحان و عاملان این واقعه دردناک، همانگونه که بحق مورد انتظار مردم داغدیده است، رقم خواهد خورد. ان شاءالله.


سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.


علی نوری


رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد دانشمند هسته ای ترور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به 33 هزار و 792 شهید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشت 4 جنایت دیگر در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آنها 43 فلسطینی به شهادت رسیدند و 62 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

بدین ترتیب شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر تا کنون به 33هزار و 792 شهید رسید.

همچنین شمار زخمی ها در همین مدت نیز به 76هزار و 371 نفر رسید.

 

دیگر خبرها

  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • افزایش شمار شهدای غزه به 33 هزار و 792 شهید
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل
  • واکنش همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • استقبال همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • دانشمند بزرگ ایرانی که به ندرت نامش را شنیده‌ایم!