Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ورامین که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت با اشاره به نقش مؤثر بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: بسیج نماد عینی انسجام و اتحاد ملت ایران در پیشبرد اهداف نظام مقدس جهموری اسلامی و شانه‌ای از وحدت و برادری مردم در آبادانی و پیشرفت جامعه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماندگاری و جاودانگی تفکر و اندیشه بسیجی به ریشه داشتن این نهاد مقدس در بطن جامعه دارد، بسیج به فرد و یا گروه خاصی تعلق ندارد بلکه هر کسی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دلبستگی داشته باشد بسیجی است.
کاغذلو تصریح کرد: فرهنگ بسیجی ملت ایران باعث شده تا تمامی توطئه های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی شده و ارزش‌های اسلامی در جامعه حفظ شود.
فرماندار ورامین تأکید کرد: بسیج در طول تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی کارکردهای خود را در حوزه‌های مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس، سازندگی، مقابله باتهاجم فرهنگی و این بار در قالب مقابله با شیوع ویروس کرونا به نمایش گذاشته و اقتدار خود را ثابت کرده است.
کاغذلو اظهار کرد: امروز تمامی بسیجیان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش دارند تا از ارزش‌هایی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده دفاع کرده و مسیر را برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی هموار کنند.
بسیج صدقه جاری امام راحل است
فرمانده سپاه ورامین نیز از بسیج به عنوان صدقه جاری امام راحل یاد کرد و افزود: امام راحل با تشکیل بسیج، نیرویی مردمی را تربیت کرد تا هر زمان که کشور به وجود آنان نیاز داشت، وارد میدان خدمت‌رسانی به مردم شود.
سرگرد پاسدار سعید تاجیک افزود: یک روز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کشور به حضور بسیجیان نیاز بود و آنان با نثار جان خود از کشور دفاع کردند و درمقطع دیگر تاریخ، جامعه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از وجود بسیجیان بهره برد تا آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست شود.
وی گفت: بسیج در حوزه‌های علمی، سیاسی، کمک‌های انسان‌دوستانه، تلاش در ریشه کنی فلج اطفال و این بار در حوزه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وارد میدان شده تا در کنار کادر درمان و مسوولان کشور، در مقابله با این بیماری، نقش آفرینی کند.
تاجیک تأکید کرد: موضوعی در جامعه وجود ندارد که به وجود بسیجیان نیاز باشد و این نیروی جان برکف کارکرد خود به نمایش نگذارد.
وی با تسلیت شهادت دانشمند شهید فخری‌زاه، این دانشمند شهید، محصول تفکر بسیج دانست.
تاجیک افزود: هر چند که شهادت این شهید سرافراز صدمه بزرگی به جامعه محسوب می‌شود ولی قطعا این توطئه خللی در عزم و اراده ملت ایران در مقابله با زیاده خواهی استکبار به وجود نمی‌آورد.
وی گفت: بسیج تفکری است که به واسطه آن صدها هزار دانشمند متعهد در کشور تربیت می‌شود و قطعا این افراد، حرکت در مسیر پیشرفت جامعه را ادامه می‌دهند.
پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حسین کاغذلو دفاع مقدس ورامین محسن فخری‌زاده هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حسین کاغذلو دفاع مقدس ورامین محسن فخری زاده هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حسین کاغذلو دفاع مقدس ورامین محسن فخری زاده هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور نظام مقدس جمهوری اسلامی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد

مودت مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: پزشکان متخصص اطفال، داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.

وی افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.

مودت ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم