Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگنده های عربستان سعودی همچنان به حملات متعدد خود به نقاط مختلف یمن ادامه می دهند. از همین روی، جنگنده های سعودی حملات جدیدی را به شهر «صنعاء» پایتخت یمن ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، فرودگاه بین المللی صنعاء طی امروز یکشنبه هدف حملات جنگنده های متجاوز سعودی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه الجزیره اعلام کرد که این فرودگاه طی چند نوبت توسط جنگنده های سعودی بمباران شد.

این درحالی است که چندی پیش نیز جنبش «أنصارالله» یمن با صدور بیانیه ای تأکید کرد که سعودیها حتی به آتش بس الحدیده نیز پایبند نیستند. این جنبش در بیانیه خود تصریح کرد: عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

جنبش انصارالله در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می‌دهد بلکه هواپیماهای جاسوسی آن نیز به صورت مداوم در حال پرواز بر فراز آسمان این استان هستند.

کد خبر 5083324 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن فرودگاه صنعاء رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا ایران عراق جو بایدن عربستان سعودی فلسطین ترور دانشمندان هسته ای سوریه دونالد ترامپ ترکیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد دویستمین روز متوالی شده، حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به این منطقه ویژه به شهر رفح شدت گرفته است.
 
اشغالگران اسرائیلی مدعی هستند که آماده حمله زمینی به رفح می‌شوند.
 
وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای جنگ تا این لحظه به بیش از 34 هزار نفر و شمار مجروحان نیز به نزدیک به 77 هزار نفر رسیده است. هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. بیش از 72 درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال  غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه را با توپخانه گلوله باران کرد که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از اولین ساعت بامداد امروز نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد که در نتیجه یک جوان فلسطینی در اریحا به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پاسخ حماس به ادعاهای آمریکا درباره مذاکرات آتش‌بس
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا را که در آن این جنبش را مسئول مانع تراشی در دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه دانست، محکوم کرد.
 
این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات (وزیر خارجه آمریکا) آنتونی بلینکن هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و با این واقعیت که تأیید می‌کند حماس بیش از یک بار انعطاف‌پذیری برای تسهیل دستیابی به توافق برای توقف جنگ نسل‌کشی و توقف کشتار ملت را نشان داده، در تناقض است.»
 
در ادامه بیانیه آمده است که اظهارات بلینکن با سرسختی و تعلل بنیامین نتانیاهو و کابینه او که موانع و مشکلاتی بر سر راه توافق ایجاد می‌کنند و به دنبال طولانی کردن جنگ خشمگینانه خود علیه مردم ما هستند، در تضاد است. موضوع اسیران صهیونیست جزو اولویت‌های آنها نیست.
 
تاکید انصارالله بر تشدید عملیات علیه ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی
دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به جنایات نسل کشی دشمن صهیونیست برای هفتمین ماه متوالی که آخرین آن کشتار وحشیانه در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس هست، اشاره کرد.
 
این جنبش افزود جنایات نسل کشی که مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری اشغالی با آن روبه‌رو هستند، نشان دهنده سطح «نفرت و جنایت بی‌سابقه یهودی است.»
 

دیگر خبرها

  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین در باند فرودگاه
  • تصاویری از لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراینی در باند فرودگاه | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین روی باند فرودگاه
  • ببینید | لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین روی باند فرودگاه
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • تداوم بمباران غزه/ مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد