Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن نظام خیرآبادی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: در پی تصمیمات دولت مبنی بر تعطیلی ادارات در هفته جاری و تداوم شیوع کرونا در این استان، شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز از دیروز تعطیل اعلام شد، اما با توجه به ضرورت ارائه خدمات و تقاضای کارفرمایان و افراد زیرپوشش، این ادارات با یک سوم نیرو فعالیت خود را در این هفته ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با توجه به لزوم حفظ سلامتی افراد زیرپوشش، بسیاری از خدمات از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی نیز ارائه می‌گردد که انتظار می‌رود مخاطبین تا حد امکان از طریق این سایت خدمات مورد نیاز را دریافت و حضور خود را در شعب و کارگزاری‌ها به حداقل برسانند. بیشتر بخوانید ۱۸ هزار نفر در خراسان رضوی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون ۴۲ میلیون نفر بیمه شده اصلی و تبعی در کشور زیرپوشش این سازمان قرار دارند که ۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۹۴ نفر از این تعداد در این استان ساکن هستند.

نظام خیرآبادی بیان کرد: تعداد بیمه‌شدگان اصلی در خراسان رضوی اواخر سال گذشته به بیش از ۸۹۳ هزار نفر رسید که از این تعداد، ۶۲۵ هزار نفر بیمه شده اجباری و ۲۶۸ هزار نفر سایر گروه‌های بیمه‌ای اعم از اختیاری، حِرَف و مشاغل آزاد، رانندگان، قالیبافان، کارگران ساختمانی، کارفرمایان صنفی، باربران، خادمان مساجد، زنبورداران، دارندگان بیمه‌های توافقی و مقرری بگیران بیمه بیکاری بودند.

او تصریح کرد: تعداد افراد تبعی یا تحت تکفل این بیمه‌شدگان در استان بیش از یک میلیون و ۵۴۰ هزار نفر و تعداد مستمری بگیران نیز ۴۳۹ هزار نفر است.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی خدمات غیر حضوری بیمه شدگان بیمه بیکاری مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان رضوی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد