Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، الکسی پوشکوف در توئیتر در مورد ترور شهید فخری‌زاده نوشت: ایران نباید بهانه‌ای برای جنگ به دشمن دهد؛ چرا که این دقیقا همان چیزی است که دشمنان این کشور منتظر آن هستند. بعید است که پاسخ ایران تحریک‌آمیز باشد چون منافع ایران در بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای است و این ترور  به جنگ ختم نمی ‌شود

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترور دانشمندان هسته ای روسیه ایران چین ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرمانده سپاه باروق در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهید سید محمد حجازی گفت : سردار شهید سید محمد حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید .

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم  صهیونیستی اشاره کرد و افزود : در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگر قدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تا سالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : این عملیات نشان دهنده صلابت و قدرت نظامی روز افزون کشورمان است که باعث شد جهان مبهوت و متحیر این سطح از آمادگی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود .

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه اگر روزی دشمنان قصد توطئه نظامی علیه نظام را داشته باشد جوانان امروز همچون رزمندگان دیروز جان فشانی خواهند کرد، گفت: دشمنان به دنبال ترویج فضای دنیاگرایی، ولنگاری و اباحه ‌گری در جامعه هستند و به همین دلیل همه ما وظیفه داریم تا از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنیم.

سرهنگ حبیبی در خاتمه گفت : ما باید یاد شهدا را گرامی بداریم تا به نسل جوان بگوییم که این کشور همچنان دشمن دارد، ما باید همیشه آماده در صحنه باشیم  دشمن دست از شما بر نمی‌دارد تحریم دشمنان تمام نشده، باید همواره برای حفظ دین و کشور آماده باشیم  این یادواره‌ها اعلام آماده باش در برابر دشمنان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود