Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پیامی حادثه تروریستی به شهادت رساندن محسن فخری زاده را محکوم کرد و شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز کشور را تسلیت گفت.

وی در این پیام ضمن محکومیت  این جنایت مزدورانه، شهادت این دانشمند برجسته علمی کشور را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، خانواده و بازماندگان ایشان، جامعه علمی و پژوهشی کشور و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: عروج ملکوتی شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، دانشمند برجسته عرصه پژوهش و فناوری، امنیت و سلامت کشور را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده مکرم ایشان، ملت شریف ایران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید این اقدام تروریستی دشمنان قسم خورده ملت ایران، نشان از بغض و عداوت و عجز آنان در برابر پیشرفت ها و دستاوردهای دانشمندان نخبه این مرزو بوم است؛ دانشمندانی بی ادعا که با تلاشی وصف ناپذیر و عزمی راسخ  در راه استقلال و خودکفایی، بالندگی و اعتلای میهن خویش گام برمی‌دارند.

شهید فخری زاده عمر پربرکت خود را صرف ارتقای دانش و فناوری و امنیت کشور کرد و علاوه بر حوزه صنعت دفاعی یکی از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا نیز بود.

وی و مجموعه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در پاندمی کووید ۱۹ به یاری نظام سلامت کشور شتافتند و با تولید اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا که از نظر کیفی و فناوری در سطح استانداردهای روز دنیا قرار دارد؛ نام ایران عزیز را در زمره معدود تولیدکنندگان این کیت پیشرفته ثبت کرد و زخمی دیگر بر قلب تیره دشمن وارد آورد.

تلاش شهید فخری زاده برای ساخت واکسن کرونا نیز بی سرانجام نماند و با تلاش شبانه روزی وی و همکارانش این پروژه هم اکنون به مرحله آزمایشات انسانی رسیده است.

متاسفانه دشمنان این مرز و بوم که همواره از مشاهده توفیقات و پیشرفت‌های ایران عاجز هستند با کینه توزی دست به این اقدام تروریستی زدند غافل از این که شاگران این شهید نخبه با عزمی راسخ تر از گذشته راه وی را ادامه خواهند داد و ملت شهیدپرور ایران همچون گذشته دست از تلاش برای اعتلای کشور خویش برنخواهد داشت.

عروج ملکوتی این دانشمند شهید را به خانواده و نزدیکان آن بزرگوار، رهبر معظم انقلاب، ملت شهیدپرور ایران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و  برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسالت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید پیام تسلیت شهادت سلامت فخری زاده زالی واکسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اینمرحله از  المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.
علی صدر افزود: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد محل برگزاری این آزمون است.

به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند مرداد امسال در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است