Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه جوانان ترکیه طی پیامی به معاون بین‌الملل موسسه صلح زیبا، ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و اعلام کرد: شهید محسن فخری‌زاده فقط شهید ملت ایران نیست بلکه شهید تمامی ملت‌های مظلوم است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس اتحادیه جوانان ترکیه طی پیامی به معاون بین الملل موسسه حقوق بشری و دانشجویی صلح زیبا ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و اعلام کرد: آقای محسن فخری زاده فقط شهید ملت ایران نیست بلکه شهید تمامی ملت‌های مظلوم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* شهید فخری‌زاده متعلق به تمامی ملت‌های مظلوم است

ییلدیریم گنچر رئیس اتحادیه جوانان ترکیه در نامه‌ای به سامان نیازی معاون بین الملل موسسه حقوق بشر صلح زیبا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید فخری زاده تاکیده شده است: خبر دردناک مبنی بر شهادت معاون محترم وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران و عضو اجرائی برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر محسن فخری زاده در پی حمله شنیع دل ما را به درد آورد.

امپریالیسم ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل بدلیل محکوم و درمانده بودنشان در تمامی جبهه‌ها حملات شریرانه‌ای انجام می‌دهند.

ما این حمله زشت این محور شیطانی که بزرگترین دشمن بشریت هست را شدیدا محکوم می‌کنیم.

آقای محسن فخری زاده فقط شهید ملت ایران نیست بلکه شهید تمامی ملت‌های مظلوم می‌باشد.

یاد و خاطره ایشان در تلاش تمامی ملت‌ها در مبارزه علیه امپریالیسم زنده و جاویدان خواهد ماند.

نام ایشان در بین یادبود‌های آسیای غربی همواره جا خوش خواهد کرد.
تسلیت اتحادیه جوانان ترکیه با عمیق‌ترین حس همبستگی با دولت و ملت ایران را پذیرا باشید.

* شهید فخری زاده‌ها فرد نیستند مکتب هستند

سامان نیازی معاون بین الملل موسسه صلح زیبا هم در پاسخ به نامه زئیس اتحادیه جوانان ترکیه نوشت: پیام همدردی و تسلیت جنابعالی برای شهید قهرمان ما دانشمند هسته ای، دکتر محسن فخری زاده شهید متعلق به همه بشریت باعث تسلای بنده و همه مردم ماست.

جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت را تا فتح قله‌های علم وانسانیت با اقتدار و مبتنی بر دانش بومی خود ادامه می‌دهد و با رد انحصار و تحریم علم، دانش خود را پیوسته سخاوتمندانه در اختیار بشریت گذاشته است.

ما با شما ملت قهرمان ترکیه و همه عدالت خواهان و آزادی خواهان عالم بر آن عهد که بستیم هستیم.

شهید فخری زاده‌ها فرد نیستند مکتب هستند و این مکتب تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی رسالتش ناتمام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید فخری زاده اتحادیه جوانان ترکیه امپریالیسم غده سرطانی معاون بین الملل موسسه اتحادیه جوانان ترکیه تمامی ملت های مظلوم شهید فخری زاده محسن فخری زاده تمامی ملت ها ملت ایران صلح زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری