Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار از ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردکنندگانی که مهلت رفع تعهد ارزی آنها منقضی شده و کمتر از ۱۰ درصد تعهدات ارزی خود را ایفا کرده اند به صورت سیستمی ممانعت خواهد شد.

بر این اساس ساز و کار دایر نمودن مجدد ارایه خدمات نیز سیستمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمام وارد کنندگانی که تا پایان سال ۹۸ تامین ارز داشته و هیچ اقدامی برای واردات کالا و یا خرید ارز انجام نداده اند، ارز جدید اختصاص نمی‌یابد.

کد خبر 5083331

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صمت رفع تعهد ارزی رفع تعهد ارزی واردات ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا قیمت دلار نهاده های دامی قیمت مرغ فولاد شاخص کل بورس قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران قیمت یورو قیمت طلا صادرات غیرنفتی اقتصاد آمریکا بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!

آفتاب‌‌نیوز :

بنر‌های تبلیغاتی یکی از ابزار‌های قدرتمند و قدیمی در صنعت تبلیغات از قدیم تا به امروز بوده است و صاحبین کسب و کار با انواع بنر‌های تبلیغاتی در انواع تبلیغات خود سر و کار دارند. امروز در این مطلب قصد داریم تا نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی که رعایت کردن آن‌ها باعث حرفه‌ای‌تر شدن و همچنین افزایش بازدهی تبلیغات شما خواهد شد را معرفی کنیم.

بنر تبلیغاتی چیست؟

بنر تبلیغاتی چیست؟ ابتدا در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بنر‌های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام با توجه به نوع استفاده دارای فرمت و سایز متفاوتی می‌باشند. از بنر‌های تبلیغاتی جهت افزایش آگاهی از برند، تبلیغات محصول یا خدمات و... در فضای وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

بنر متحرک گیف، بنر تبلیغاتی ثابت برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بنر‌های اسلایدر و دسته‌بندی‌های وب سایت‌ها و... انواع مختلف بنر‌های تبلیغاتی می‌باشند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف بنر‌های تبلیغاتی جلب توجه هرچه بیشتر مخاطب هدف به سمت محصول یا خدمات شما می‌باشد.

در طراحی انواع بنر‌های تبلیغاتی، تفاوتی ندارد که برای تبلیغات استفاده شود یا برای معرفی در سایت و شبکه‌های اجتماعی باید نکات مهمی رعایت شود که در ادامه به معرفی و توضیح در مورد هر کدام خواهیم پرداخت، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید!

حجم استاندارد بنر تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین موضوعات در طراحی و تهیه انواع بنر‌های تبلیغاتی، حجم استاندارد آن می‌باشد. هر بنر تبلیغاتی نسبت به نوع آن می‌تواند حجم متفاوتی داشته باشد، ولی بهینه بودن و پایین بودن حجم بنر تبلیغاتی شما باعث بارگزاری سریع آن و در نتیجه بیشتر دیده شدن آن خواهد شد. برای مثال در طراحی بنر گیف که به صورت تخصصی در سایت بنرساز انجام می‌شود، محدودیت حجمی ۱۵۰Kb برای همه بنر‌های لحاظ می‌شود.

لازم به ذکر است که برخی سایت‌ها بنر‌هایی با حجم +۱۰۰kb را برای تبلیغ قبول نمی‌کنند. هر چقدر حجم بنر تبلیغاتی شما کمتر باشد، زودتر به نمایش در خواهد آمد و این باعث افزایش بازدهی و در نتیجه افزایش نرخ کلیک خواهد شد.

طراحی بنر گیف توسط بنرساز

استفاده از فراخوانی به اقدام (Call to action)

دکمه‌های کال تو اکشن یا فراخواهی به اقدام یکی دیگر از نکات مهمی است که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید به آن توجه کنید تا نرخ کلیک و بازدهی شما را در تبلیغات بهبود دهد. استفاده از این نوع دکمه‌ها در بنر تبلیغاتی کاربر و مخاطب هدف را بیشتر ترغیب می‌کند تا روی بنر شما کلیک کنند. برخی از پرطرفدارترین دکمه‌های کال تو اکشن عبارت‌اند از:

کلیک کنید

مشاوره رایگان

خرید کنید

سفارش آنلاین

ادامه مطلب

و...

با استفاده یک دکمه Call to action خلاقانه در بنر تبلیغاتی، بازدهی تبلیغاتی خود را تا چندین برابر می‌توانید افزایش دهید.

برندسازی و اشاره به برند

یکی از اهداف هر نوع تبلیغ، برندسازی در بلند مدت می‌باشد. در طراحی همه بنر‌های تبلیغاتی خود باید به برند خود اشاره کنید تا در بلند مدت برند کسب و کار شما در ذهن مخاطب خود ماندگار شود. از جمله کار‌های کلیدی برای برند سازی استفاده از لوگو، رنگبندی سازمانی و فونت سازمانی در همه طرح‌ها می‌باشد. در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر ۳ خواهیم پرداخت:

استفاده از لوگو در بنر تبلیغاتی

بدون شک و هیچ نوع تردیدی یکی از ملزومات و محتوا‌هایی که باید در همه بنر‌های تبلیغاتی استفاده شود، لوگو می‌باشد. حتما برای برند خود لوگو اختصاصی حرفه‌ای داشته باشید و آن را در طرح‌های مختلف مخصوصا در بنر‌های تبلیغاتی باید استفاده کنید.

یک لوگوی حرفه‌ای در چندین مدل مختلف قابل عرضه می‌باشد، عمودی، افقی، انگلیسی، فارسی، آیکون و... که نسبت به هر طرح و بنر یکی از آن‌ها در طرح استفاده می‌شود. حتما در هنگام ثبت سفارش بنر تبلیغاتی همه سایز‌ها و ابعاد لوگو خود را در اختیار طراح گرافیک بگذارید.

رنگبندی سازمانی در طراحی بنر

داشتن رنگبندی سازمانی، دومین قدم برای برندسازی می‌باشد. حتما برای کسب و کار خود یک رنگبندی سازمانی ثابت داشته باشید و همه طراحی‌های خود از طراحی UI/UX وب سایت گرفته تا کارت ویزیت و بنر‌های تبلیغاتی، همه طرح‌ها پیرو آن رنگبندی سازمانی باشند.

داشتن یک رنگبندی سازمانی یک نظم خاص و حس اعتماد به مشتریان شما در بلند مدت القا خواهد کرد.

فونت سازمانی در طراحی بنر

سومین قدم در برندسازی، داشتن یک فونت سازمانی مناسب با کسب و کار شما می‌باشد. علاوه بر لوگو و رنگبندی سازمانی، شما می‌بایست فونت سازمانی خود را در وزن‌های مختلف نیز در اختیار طراح بنر تبلیغاتی خود قرار دهید. داشتن یک فونت سازمانی حرفه‌ای در وزن‌های مختلف می‌تواند بنر تبلیغاتی شما را چند پله بالاتر از رقیب هایتان قرار دهد.

استفاده از لوگو و رنگبندی سازمانی در طراحی بنر

استفاده از تصاویر و المان‌های با کیفیت

تصاویر و المان‌های با کیفیت یکی دیگر از نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی می‌باشد که باید رعایت شود. استفاده از تصاویر خلاقانه و جذاب در طراحی بنر‌های تبلیغاتی می‌تواند بازدهی تبلیغات را به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. امروز در سال ۲۰۲۴ دیگر استفاده از فونت‌های درشت و سه بعدی هیچ جذابیتی برای مخاطب ندارد.

برای داشتن یک طرح خلاقانه و پر جذب، باید از تصویر سازی استفاده کنید، در نگاه اول مخاطب باید به تصویر یا المان در بنر تبلیغاتی شما جذب شود و در مرحله بعد می‌توانید با یک شعار تبلیغاتی مخاطب را روی بنر خود میخکوب کنید!

سفارش طراحی بنر حرفه‌ای

در نهایت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران کسب و کار‌ها یا بخش‌های تبلیغات هر بیزینس، داشتن بنر و محتوای تبلیغاتی حرفه‌ای می‌باشد. برای سفارش طراحی بنر حرفه‌ای می‌توانید از سایت بنرساز و خدمات آنلاین طراحی آن استفاده کنید. استفاده از یک تیم طراحی حرفه‌ای و مسلط به بحث‌های فروش و بازاریابی و همچنین با نظم و سرعت عمل بالا، می‌تواند در بحث تبلیغات شما را زودتر به سمت هدف و فروش بالا همراهی کند.

تیم طراحی بنرساز به آدرس www.Bannersaaz.ir به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر گیف متحرک، بنر‌های تبلیغاتی، بنر‌های سایت UI / UX و... فعالیت می‌کند. برای ثبت سفارش طراحی می‌توانید وارد سایت این شرکت شده و از طریق فرم سفارش آنلاین، سفارش طراحی خود را ثبت کنید.

دیگر خبرها

  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • سفارش خریداران استقلال و پرسپولیس در فرابورس ثبت شد+ عکس
  • تسهیل صادرات فرآورده‌های سلامت محور در سال ۱۴۰۲ با سیستمی شدن تاییدیه‌های سازمان غذا و دارو
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • چاپ بنر
  • خوزستانی‌‌ها از چه کولر گازی‌ هایی استفاده نکنند؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند