Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سفیر ایران در لندن که در مذاکرات هسته‌ای نیز حضور داشته است در پاسخ به یک کاربر مبنی بر اینکه چرا آدرس محسن فخری زاده در گزارش های آژانس آمده است؟ گفت: آدرس و اطلاعات مربوط به ایشان در گزارش آژانس که در سال 2011 منتشر شده، آمده است یعنی دو سال قبل از دولت جدید و آغاز مذاکرات هسته‌ای.

سفیر ایران در لندن در پاسخ به کاربری دیگر که از وی پرسید، چرا نمی گویید او دانشمند هسته ای بوده است؟ اظهار کرد: شهید فخری زاده دانشمندی در چند رشته بود، هم دانشمندی در عرصه هسته ای و هم علوم پایه و هم تحقیقات و برنامه های دفاعی هسته ای و نیز دیگر شاخه های دفاعی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر دانشمندی داشته ایم که در تمامی این شاخه ها کار تحقیقی، پژوهشی و برنامه ریزی کرده باشد.

بعیدی نژاد در پاسخ به کاربری که نوشته بود این ترورها نتیجه مماشات دستگاه دیپلماسی است، نوشت: این ایام روزهای دهمین سالگرد شهادت شهید شهریاری است. چند شهید هسته ای نیز پیش از دولت جدید به شهادت رسیدند. دشمن در مقابله با خادمان ملت، بر اساس دولت مستقر تصمیم نمی گیرد. ما هم باید دشمن خود را خوب بشناسیم و توجه ما از دشمن بر نیروهای سیاسی داخلی منحرف نشود.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در پاسخ به این که گفته می شود اجازه داده شده تا شهید فخری زاده با یوکیا امانو(مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی) دیدار کند و از آن پس شناسایی شده است؟ اظهار کرد: صادقانه عرض می کنم که در جریان مذاکرات هسته ای، هیچگاه با دادن هرگونه اطلاعات یا انجام مصاحبه با دانشمندانی که آژانس در گزارش خود در سال 2011 که بر اساس اطلاعات جعلی و ساخته و پرداخته اسرائیلی ها منتشر کرده بود، در هیچ سطحی موافقت نشد و چنین کاری نیز انجام نگرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بعیدی نژاد دانشمندان هسته ای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو

موضع‌گیری اخیر رئیس دولت دهم در مورد حمله قانونی ایران به رژیم اسرائیل خبرساز شد.

به گزارش روزنامه اصلاح طلب سازندگی، کانال تلگرامی دولت بهار نوشته است که محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به (رژیم) اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند؛ و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

رئیس دولت‌های نهم و دهم که در دوران ریاست‌جمهوری خود با اظهاراتی تند و حاشیه‌ساز درباره (رژیم) اسرائیل حواشی زیادی به وجود آورده بود در ماه‌های اخیر به دلیل سکوت نسبت به اتفاقات مرتبط با اسرائیل و جنگ غزه یا موضع‌گیری‌هایی مبهم و سوال‌برانگیز مورد توجه قرار گرفته است.

آخرین موضع‌گیری دوپهلوی او درباره تنش اخیر بین ایران و (رژیم) اسرائیل نیز در ادامه همین رفتار‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. عبدالرضا داوری که در دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد از حلقه نزدیکان و مشاور وی بود و این روز‌ها از وی فاصله گرفته در توئیتی در این باره نوشته است: «محمود احمدی‌نژاد، در پاسخ به سوالی در باره حمله ایران به (رژیم) اسرائیل، اسرائیل را یک کشور خواند و به صورت پیچیده گفته است که هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است».

در همین راستا، عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا و از چهره‌های دولت احمدی‌نژاد که چند سالی است راه خود را از او جدا کرده به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «برای من هم سوال بود که در این مدت آقایان سیدحسن خمینی، سیدمحمد خاتمی و دیگر اصلاح‌طلبان موضع گرفتند، اما آقای احمدی‌نژاد به سکوت خود ادامه می‌دهد. به یکی از نزدیکان آقای احمدی‌نژاد پیام دادم که این چه وضعی است و چرا ایشان موضع‌گیری نکرده است، او گفت که آقای احمدی‌نژاد دو سالی است که سکوت کردند. در پاسخ گفتم که چطور ایشان در برخی از موارد مانند فوت آن هنرپیشه هم‌جنس باز در سکوت پیام می‌دهد؟ این برای ما قابل درک نیست».

از دیگر چهره‌های اصولگرا که این روز‌ها درباره رخداد اخیر موشکی ایران علیه اسرائیل سکوت کرده نیز سعید جلیلی است.

دیگر خبرها

  • جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو
  • موضع‌گیری بی‌سابقه احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل!
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل