Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@10:03:27 GMT

بازی مرگبار کودک 10 ساله با تفنگ شکاری

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۳۴۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جعفر رحمتی گفت: بازی کودکانه با تفنگ شکاری در روستای "دهشیر" خدابنده از توابع استان زنجان موجب مرگ پسر بچه 10 ساله شد.

وی با بیان اینکه سه پسر بچه ۱۰ تا ۱۱ ساله که با یکدیگر نسبت فامیلی نیز دارند در حین بازی‌های کودکانه، دست به سلاح شکاری دایی خود برده اند، گفت: یکی از کودکان با کشیدن ماشه ناخواسته هم بازی خود را مورد هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحیمی گفت: تیر شلیک شده از سلاح شکاری از ناحیه پشت به یکی از بچه‌ها اصابت کرده و این پسر بچه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: پر بودن و در دسترس بچه‌ها قرار داشتن سلاح شکاری حادثه تلخ و ناگواری را رقم زد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از خانواده‌ها خواست در نگهداری اسلحه شکاری بی مبالاتی نکنند و حتما سلاح را خالی از گلوله و دور از دسترس کودکان نگهداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی مرگبار تفنگ شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6078764

دیگر خبرها

  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند