Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از ۳ پیشکسوت کشتی کشور، صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد. خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که علیرضا دبیر، رییس فدراسیون، علی اکبر جیرسرایی مسئول کمیته پیشکسوتان و احمد عرب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان حضور داشتند از سبحان روحی، حسین تورانیان و محمد اسماعیل زاده از پیشکسوتان قدیمی کشتی ایران تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: پیش از این مشی بر این بود که هرکس مدال دارد پیشکسوت است و باید تجلیل بشود در صورتی که ما اگر قهرمانی را در چند بعد نگاه کنیم یکی از آن کسب مدال است، اما سجایای اخلاقی، مقبولیت اجتماعی و برخورد با خانواده از دیگر بعدهای یک قهرمان و پهلوان است.   وی ادامه داد: خیلی از کشتی گیران به دلیل حق خوری‌ها و بدشانسی به حقشان نرسیدند و دستشان از مدال کوتاه ماند. متأسفانه در حال حاضر ملاک شرط پیشکسوت و قهرمان بودن شده است و من اصلاً این را قبول ندارم چرا خیلی ها مدال دارند اما اخلاق ندارند و این در هر رشته ای وجود دارد.   دبیر اظهار داشت: رویکرد فدراسیون این است که از پیشکسوتانی که زحمت کشیده اند چه با مدال و چه بی مدال قدردانی کنیم چراکه جمعی از پیشکسوتان ما که مدال ندارند، حقشان کسب مدال بوده است.   وی افزود: کسب مدال ملاک نیست، مگر مدال به آدم ارزش انسانی می دهد مهم شخصیت انسان است آقایان روحی، تورانیان و اسماعیل زاده هرکدام در ظاهر مدال جهانی ندارند ولی هرکدام چندین قهرمان جهان و المپیک را برده اند و هم سن های شما و حریفان شما می دانند که چقدر شما خوب بوده اید و برای مثال کامران قاسم پور الان حریف حسن یزدانی است اما حسن یزدانی یک سوپراستار است و اگر قاسم پور هم برود می تواند مدال کسب کند. بیشتر بخوانید: قول مساعد کمیته ملی المپیک برای حل مشکل بیکاری کشتی‌گیر ملی‌پوش

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

رقابت‌های کشتی آزاد کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را بدست می‌آورند. احمد محمدنژاد جوان در ۵۷، یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۳ آزادکار ایران در این رقابت‌ها هستند که برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

در کشتی فرنگی نیز ایران برای کسب دو سهمیه باقیمانده تلاش می‌کند. امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، دو فرنگی‌کار ایران در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اهمیت بالای این رقابت ها، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز چهارشنبه عازم بیشکک قرقیزستان می‌شود تا در کنار ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش