Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: به دنبال خرابی الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی شهر چغامیش از توابع این شهرستان که دیروز اتفاق افتاد، تغییر آن و جایگزینی الکتروپمپ جدید که باعث قطع آب آشامیدنی ساکنان این منطقه شده بود، در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این عملیات که بیش از ۸ ساعت و در شرایط نا مناسب جوی انجام گرفت، ضمن تعویض الکتروپمپ، جهت افزایش تولید آب بیشتر الکتروپمپ ۲۴ کیلووات جایگزین الکتروپمپ ۲۲ کیلووات قدیمی شد.

اسماعیل سالم در پایان ضمن تشکر از گروه عملیاتی آبفای منطقه دزفول بیان داشت: با نصب الکتروپمپ جدید، مشکل قطعی آب شرب ۵۰۰ خانوار ساکن در شهر چغامیش به طور کامل رفع شد و امیدواریم از این پس شاهد رضایت آن‌ها و پایداری آب در منطقه باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع آب الکتروپمپ آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد

آب اردیبهشت ، خیابان داوودی و بلوار یادمانها در این شهرستان قطع شد.

محمد عبادیان راد مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال ، آب شرب اعلام کرد و گفت : ساعت ۱۷ پایان این قطعی آب خواهد بود.

به گفته او پرسنل عملیاتی آبفای خرمشهر تلاش خواهند کرد تا ساعت قطعی و افت فشار  آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق