Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در توییت‌های آخر شب خود در روز شکرگزاری، به توییتر تاخت و از الگوریتم‌ ترندهای آن و "تبعیض بزرگ محافظه‌کارانه" انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل هیل، دونالد ترامپ از بستر شبکه اجتماعی به خاطر انتشار "ترندهای کاملاً غلط که هیچ ارتباطی با آنچه در جهان در حال رخداد است ندارد"، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توییت دیگری نوشت: توییتر در حال انتشار ترندهای کاملاً اشتباه است که مطلقاً هیچ ارتباطی با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد، ندارند. آن‌ها از خودشان در می‌آورند، فقط هم مطالب منفی را ترند می‌کنند. همان چیزی که در روز برای فاکس‌نیوز اتفاق می‌افتد، برای توییتر هم صادق است، آن هم تبعیض بزرگ محافظه‌کارانه!

وی در توییت جداگانه‌ای نوشت: بخش ۲۳۰ (مصونیت ناشران وب‌سایت از محتوای شخص ثالث) به خاطر اهداف امنیت ملی باید سریعاً لغو شود.

رئیس جمهور و جمهوری‌خواهان خواهان این هستند که بخش ۲۳۰ "قانون شایستگی ارتباطات" لغو شود و می‌گویند این بخش به شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد که علیه محتوای محافظه‌کارانه در وب‌سایت‌هایشان "تبعیض" قائل شوند، در حالی که معمولاً چنین محتوایی تقویت می‌شود.

توییتر از اظهارنظر درباره توییت‌های رئیس جمهور خودداری کرده است.

ترامپ مشخص نکرد که کدام توییت‌ها یا ترندها کاملاً اشتباه بوده‌اند، اما در پی کنفرانس مطبوعاتی او در روز شکرگزاری هشتگ "DiaperDon" (پوشک پوشیدن دونالد ترامپ) یکی از ترندهای داغ در بستر شبکه‌های اجتماعی آمریکا بود.

ترامپ در این کنفرانس بار دیگر ادعاهای بی‌اساس تقلب در انتخابات را مطرح کرد. وی از تسلیم در برابر جو بایدن خودداری کرده است.

هشتگ DiaperDon مورد استفاده چند فرد مشهور هم قرار گرفت، از جمله "مارک همیل"، بازیگر جنگ ستارگان که در توییتی نوشت: "شاید اگر درست رفتار کنی، از دروغ گفتن برای تضعیف یک انتخابات منصفانه دست برداری و به جای ناله در مورد اینکه رفتار بدی باهات میشه به آنچه برای کشور خوب هست فکر کنی، دعوت خواهی شد که سر میز بزرگسال‌ها بنشینی!"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن توييتر فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله اسرائیل به ایران پس گرفت!
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • کاریکاتور/ ادعای پوشکی در خصوص قدرت موشکی!