Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

باسم رب الشهداء و الصدیقین

وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در پی جنایات تاریخی جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران بار دیگر نامردان کوردل و ایادی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار یکی دیگر از فرزندان انقلابی وجهادگر کشورمان، دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده را که عمری با اخلاص و مجاهدت در راه توسعه علمی کشور  و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با افتخار طی کرد، ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هرگاه در عرصه‌های بین‌المللی و علمی تاب مقابله با ملت شریف، ولایی و انقلابی ایران اسلامی و پیشرفت‌های همه جانبه آن را ندارند به شیوه‌های جنایتکارانه و تروریستی روی می‌آورند.

اما سران رژیم نامشروع صهیونیست و آمریکا وآل سعود واذناب  و ایادی مزدور آن‌ها در منطقه باید بدانند که راه شهیدان هسته‌ای، دانشمندان، مجاهدان و ایثارگران این سرزمین و راه شهید والا مقام دکتر محسن فخری‌زاده همچون راه شهید سلیمانی‌ها ادامه خواهد یافت و مطمئنا این شهادت‌ها مایه رویش و ظهور دانشمندان و جوانان انقلابی در همه زمینه‌ها و بیداری ملت ما خواهد شد و به مدد الهی، نقشه‌های شوم آنان بی‌اثر می‌شود و راهشان با اقتدار ادامه دارد.

ما اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمانشاه، ضمن تجدید عهد با ولی امر مسلمین  در جهت حفظ  آرمان‌های نظام مقدس اسلامی، شهادت دانشمند متعهد وشهید هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ارجمند شهدا، خانواده معزز این شهید و همه دوستداران و شاگردان و ارادتمندان جبهه علمی کشور تهنیت وتسلیت عرض می‌کنیم و خواستار انتقام خون این شهید از عاملان و بانیان آن می‌باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رژیم صهیونیستی کرمانشاه بیانیه دکتر محسن فخری زاده ایران اسلامی راه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حرمت ماه رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم