Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نابغه کشتی و وزنه برداری کسب عنوان محبوب‌ترین فرنگی کار جهان را به حمید سوریان تبریک گفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استاد عبداله موحد دارنده یک مدال طلای المپیک و پنج مدال طلای کشتی جهان و محمد نصیری دارنده ۳ مدال طلا، نقره و برنز المپیک و ۵ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز وزنه برداری جهان کسب عنوان محبوب‌ترین فرنگی کار جهان را به حمید سوریان نایب رئیس فدارسیون کشتی و دارنده یک مدال طلای المپیک و شش مدال طلای جهان در کشتی فرنگی تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان و احمد عرب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان نیز کسب این عنوان را به حمید سوریان تبریک گفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشتی حمید سوریان المپیک مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران با شکست کشتی گیر عنوان دار ازبکستان صاحب ششمین سهمیه المپیک برای کشتی فرنگی ایران شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان و دومین و آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت ها، در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و ششمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز با راهیابی به دیدار نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در رقایت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نیز موفق به کسب ۴ سهمیه از ۶ سهمیه المپیک پاریس شده بود.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران با کسب سهمیه های کامل المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خود را برای حضوری پر قدرت در این رقابت ها آماده می کند.

کشتی آزاد ایران نیز موفق به کسب ۵ سهمیه المپیک شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم باید در مسابقات جهانی کسب سهمیه در استانبول که ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود در آخرین فرصت برای کامل کردن سهمیه خود تلاش کند.

دیگر خبرها

  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • ابتلای حسن یزدانی به درد دیوید تیلور؟