Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:06:00 GMT

تکذیب ادعای 250 میلیونی پرسپولیس درباره آزادی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۳۹۹۵

تکذیب ادعای 250 میلیونی پرسپولیس درباره آزادی

رئیس مجموعه ورزشگاه آزادی ادعای سرخ ها درباره پرداخت 250 میلیون تومانی برای اجاره این استادیوم را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته پس از پیروزی پرسپولیس در برابر صنعت نفت آبادان، یحیی گل محمدی به انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی پرداخت و گفت که «250 میلیون برای هر بازی پرداخت می‌کنیم و این هم وضعیت چمن است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از او دیگر مسئولان پرسپولیسی نیز این انتقاد را مطرح کردند و حتی سرمربی تیم نفت آبادان هم روی این ادعا صحه گذاشت. 

 

حالا سیف رئیس مجموعه آزادی در گفتگویی که با رادیو داشته، با اشاره به این ادعا گفته است: بعضی دوستان مطرح کردند هر بازی 250 میلیون تومان برای میزبانی به ورزشگاه آزادی پرداخت می‌کنیم که واقعیت ندارد. در یک سال گذشته پولی از سمت باشگاه‌ها برای مجموعه آزادی واریز نشده است. تلاش می‌کنیم باشگاه‌ها با آرامش خاطر مسابقات خود را برگزار کنند.

 

او همچنین درباره بلند بودن زمین عنوان کرد: ضمن احترام به همه دوستان ملاک ما نظر ناظر بازی است. قبل از هر مسابقه ناظر اندازه چمن را کنترل می‌کند. اندازه استاندارد چمن باید دو تا سه سانتیمتر باشد. درجه بندی برای چمن زن هم مثل سابق است. در روز بازی پرسپولیس با صنعت نفت بارندگی بود و برای همین یک روز زودتر چمن را کوتاه کردیم. سپس یک نایلون روی چمن کشیده شد تا چمن به واسطه بارندگی خراب نشود. این احتمال را می‌دهیم چمن به دلیل زود کوتاه شدن و گرمایش از کف چند میلیمتر رشد داشته باشد ولی این اندازه هم نمی‌تواند استاندارد را تغییر بدهد. شاید به این خاطر که هوا بارانی و حرکت توپ سنگین بود، دوستان این احساس را داشتند که چمن بلند بوده است.

ورزشگاه آزادی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی پرسپولیس تهران ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه