Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:21:35 GMT

بوشهری‌ها منتظر سه سامانه جدید بارشی باشند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۰۱۸

بوشهری‌ها منتظر سه سامانه جدید بارشی باشند

پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: نخستین سامانه بارشی از روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان می‌شود و فعالیت آن از روز چهارشنبه با بارش پراکنده باران آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲ سامانه دیگر بارشی نیز روزهای پنجشنبه و جمعه وارد استان بوشهر می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آینده فعالیت آن در این استان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی افزود: فعالیت سامانه بارشی کنونی که از روز پنجشنبه هفته گذشته در استان فعال شده تا فردا دوشنبه تداوم دارد.

وی یادآور شد: بیشترین میزان بارندگی این سامانه در ایستگاه بهرگان بندر امام حسن شهرستان دیلم با ۱۶۰ و کمترین آن بوشهر با ۶۸ میلیمتر ثبت شده‌، میزان بارش در خارگ، گناوه و دیلم  نیز به ترتیب ۱۲۵، ۱۰۸ و ۹۰ میلیمتر گزارش شده‌است.

مساعدی یادآور شد: خلیج فارس نیز همچنان مواج و متلاطم است با این تفاوت که از ظهر فردا همزمان با خروج سامانه بارشی جهت وزش بادها شمالی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت دریانوردان باید از تردد غیرضرور اجتناب و در صورت تردد نکته‌های ایمنی را به طور جد رعایت کنند.

برچسب‌ها دیلم گناوه بارش باران اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیلم گناوه بارش باران دیلم گناوه بارش باران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان، بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان وپایداری جو تا نیمه روز جمعه ۳۱ فروردین است.
براین اساس امروز شرایط جوی بصورت ابری در اوایل روز بارش پراکنده در مناطق جنوب وجنوب شرق استان، گاهی وزش باد شدید وتندباد لحظه‌ای بتدریج از بعداز ظهر کاهش ابر پیش بینی می‌شود.
همچنین از روز پنج شنبه تا بعدازظهر جمعه جوی پایدار خواهد بود که بتدریج از بعداز ظهر جمعه با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته بویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب خواهیم بود.
کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سردتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • این استان ها منتظر باران باشتد
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا