Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله ای دیگر از کمک های معیشتی ساعت ۲۴ فردا (دوشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریر می شود.

به گزارش ایسنا، یک سال از واریز کمک های معیشتی گذشته و برای آذرماه سیزدهمین مرحله پرداخت می شود.

از آبان ماه پارسال و با افزایش قیمت بنزین، دولت پرداخت کمک های معیشتی از محل درآمد ناشی از این افزایش قیمت را در دستور کار قرار داد و بر این اساس با گزینش جمعیت حدود ۶۰ میلیونی از جمع یارانه بگیران پرداخت این یارانه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در دهم هر ماه مبلغ یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که برخلاف رقم یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ثابت نیست و بسته به تعداد اعضای خانوار متغیر است؛ به طوری که مبلغ پرداختی برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

هزینه پرداخت کمک معیشتی در هر ماه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان و در سال تا ۳۰ هزار میلیارد تومان می رسد.

بیشتر بخوانید: یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به کارگران بیمه‌شده تعلق نمی‌گیرد؟ مردم در محاصره گرانی جزئیات پرداخت کمک هزینه کرونایی ۱۰۰ هزار تومانی/ نیاز به ثبت نام نیست وزارت کار: بسته جدید یارانه فقط به گیرندگان بسته حمایت معیشتی تعلق می‌گیرد لینک کوتاه: asriran.com/003BHL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یارانه معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران

خطوط هواپیمایی عراق دوشنبه شب اعلام کرد که از فردا (سه‌شنبه)، پروازهای خود به ایران را از سر می‌گیرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، خطوط هواپیمایی عراق دوشنبه شب اعلام کرد که از فردا (سه‌شنبه)، پروازهای خود با ایران را از سر می‌گیرد.

با آغاز عملیات وعده صادق، برخی پروازها به مقصد ایران به حالت تعلیق در آمد اما با پایان این عملیات و دستیابی ایران به اهداف خود، کشورهای مختلف به تدریج در حال از سرگیری پروازهای خود به و از ایران هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران