Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلیم‌ساسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به رضایت مردم از کاهش تردد و تعطیلی اصناف در کرمانشاه در راستای محدودیت‌های اعمال شده، اظهار داشت: حدود ۶۰ هزار واحد صنفی فعال در استان داریم.

وی ادامه داد: در راستای محدودیت‌های اعمال شده و تعطیلی گروه‌های شغلی دوم، سوم و چهارم حدود ۴۲ هزار صنف باید بسته و تنها ۱۸ هزار واحد باز و مشغول فعالیت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه‌های نظارتی بیش از ۷۵ درصد صنوف تعطیل هستند و همکاری لازم را دارند.

وی در راستای جبران خسارت ناشی از این تعطیلات به اصناف، گفت: اتاق اصناف ایران پیگیر مشوق‌های مالیاتی و تسهیلات کم‌بهره برای جبران خسارت اصناف است که باید مسئولین استان نیز برای بازاریان همین مشوق‌های مالیاتی و وام‌های کم بهره را با باز پرداخت بلند مدت لحاظ کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه اصناف محدودیت های کرونایی مسئولان جبران خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان