Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص بارندگی روز گذشته و آبگرفتگی برخی مناطق این شهرستان گفت: بارش‌های پی در پی از روز‌های گذشته تاکنون در شهرستان و روستا‌های اطراف آن منجر به آبگرفتگی معابر و بخش‌هایی از شادگان شد.

او با تاکید بر آماده باش بودن همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، افزود: به منظور تسهیل در رفع و هدایت آب‌های سطحی و همچنین رفع سریع آبگرفتگی در معابر ۳۵ پمپ فاضلاب در حال فعالیت و جمع آوری آب‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری پور با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش خسارات احتمالی در مواقع بروز بحران از سوی دستگاه‌های ذیربط، از مدیران ادارات خواست با بسیج امکانات و تجهیزات خود، آمادگی خود را برای کنترل شرایط احتمالی و مقابله با بروز هر گونه بحران حفظ کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان بر در سترس بودن مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: حضور همه مسئولان در زمان وقوع بحران ضروری است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمع آوری آبهای سطحی پمپ فاضلاب تخلیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت