Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:36:11 GMT

بارش باران در ممسنی خسارتی به همراه نداشت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۳۱۵

بارش باران در ممسنی خسارتی به همراه نداشت

داوود ایوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با تشدید سامانه بارشی در سراسر استان و میزان بالای بارش در این شهرستان خوشبختانه تاکنون این بارش‌ها در ممسنی هیچ خسارت جدی در پی نداشته است.

وی افزود: برنامه ریزی و تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان اندیشیده شده و دستگاه‌های امدادی برای مواجه با خسارات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوبی، ضمن اعلام آمادگی تمام دستگاه‌های مرتبط به اهالی شهرستان ممسنی توصیه کرد از آمد و شد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات خودداری کرده و از چرای دام در مناطق مستعد سیل و رعد و برق نیز خودداری شود.

فرماندار ممسنی با اشاره به اینکه نور آباد ممسنی با ۷۹ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته است، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به استان فارس که تا دوشنبه دهم آذرماه ادامه خواهد داشت پیش بینی میشود شاهد بارش پرباری در فصل زراعی نورآباد ممسنی باشیم.

کد خبر 5083437

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران شهر ممسنی خسارت بارندگی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران کمک مومنانه گرگان بوشهر ترور دانشمندان هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان