Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@12:24:01 GMT

۵ بازیگر زن به «شبهای مافیا» پیوستند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۳۷۰

۵ بازیگر زن به «شبهای مافیا» پیوستند

فرارو- پنج بازیگر زن به رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب پیوستند.

"َشب‌های مافیا" که در حال تبدیل شدن به پدیده تازه "شبکه خانگی" است برای قسمت جدید خود از بازیگران جدید استفاده می کند. در همین رابطه شقایق دهقان، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی و شهرزاد کمال‌زاده بازیگران جدیدی هستند که به «شب‌های مافیا» پیوسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: "شب‌های مافیا" رکورد زد! 

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت می‌کند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود.

سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی بازیگران مردی هستند که تا به حال دو قسمت از مجموعه با حضور آنها پخش شده است.

همچنین نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی بازیگران زن «شبهای مافیا» هستند که رقابت آنها را در فصل های آتی شاهد خواهیم بود.

«شب های مافیا» هر هفته سه شنبه ها ساعت ۸ صبح توسط فیلیمو پخش می شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار شب های مافیا بازیگران زن شبکه خانگی شب های مافیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرخوانده واقعی که بود؟ او قانونگذار مافیا بود

منبع : کانال MPN

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • پدرخوانده واقعی که بود؟ او قانونگذار مافیا بود
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر