Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمدرضا شایقی روز یکشنبه اظهارداشت: از این میزان اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری برای پروژه‌ها و برنامه‌های سه‌حوزه شهرستان اختصاص یافته است.

وی از جمله برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی شهرستان برای اعتبارات سال ۹۹ را اجرای مرمت‌های اضطراری، مرمت جمعه مسجد اردبیل و تکمیل و احیای فاز دوم دروازه عالی‌قاپو ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایقی برگزاری برنامه‌های پژوهشی در حوزه‌های سه‌گانه را از جمله اولویت‌ها برشمرد و افزود: در حوزه گردشگری تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، معرفی جاذبه‌های گردشگری و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف برای حمایت از صنعت گردشگری با معرفی ظرفیت‌های منطقه در نظر گرفته شده است.

او اجرای دوره‌های آموزشی رایگان صنایع دستی، راه‌اندازی مرکز آموزش شماره ۲ صنایع دستی واقع در مدرسه جعفر اسلامی و شرکت در نمایشگاه‌های صنایع دستی برای حمایت از فعالان صنایع دستی را نیز از برنامه‌های سال ۹۹ در حوزه صنایع‌دستی ذکر کرد.

استان اردبیل با پیشینه قوی فرهنگی دارای آثار تاریخی فراوان در بین استان‌های کشور است.

خانه صادقی ، خانه منافزاده ، خانه رضازاده ، خانه ابراهیمی ، خانه وکیل‌الرعایا ، خانه مروج ، خانه شریعت ، خانه چنذاب ، خانه مبشری، خانه آصف ، خانه ارشادی ، خانه میرفتاحی ، دبیرستان صفوی ، بنای فرمانداری اردبیل و مدرسه امام خمینی (ره) بیله‌سوار از جمله خانه‌ها و بناهای تاریخی اردبیل

می‌باشد.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی میراث فرهنگی اعتبارات اردبیل بنای تاریخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی میراث فرهنگی اعتبارات اردبیل بنای تاریخی پروژه ساختمانی میراث فرهنگی اعتبارات اردبیل بنای تاریخی اخبار کنکور صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌هایی است که به طور ملموس می‌توان تغییرات گردشگری را در آن ایجاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌هایی است که به طور ملموس می‌توان تغییرات گردشگری را در آن ایجاد کرد. این استان به خوبی به استان‌های پرجمعیت یعنی بازار گردشگری دسترسی دارد، به همین منظور باید یک سری پروژه گردشگری برای استان تعریف کرد.

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در کمپ‌های عشایری، سرمایه زیادی نمی‌خواهد بلکه نیاز به همت دارد و باید زمین به سرمایه‌گذار، واگذار شود.‌ باید یه کار جدید در حوزه بازاریابی انجام گیرد.‌

علیرضا جیلان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری برای 30 اردوگاه گردشگری موافقت اصولی صادر شده است. 80 موافقت اصولی در زمینه بوم گردی روستایی نیز صادر شده است که به صورت سنتی به مردم خدمات خواهند داد. 

وی مطرح کرد: چندین هتل نیمه کاره در استان چهارمحال بختیاری وجود دارد از جمله هتل ده چشمه که در چند ماه آینده کار آن تمام می‌شود. تخت و تشک و تمام تجهیزات هتل سیاسر نیز آماده است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: هتل الماس چغاخور طرح بسیار وسیع و بزرگی است که تعداد زیادی از سوئیت‌های آن درست شده است و طبق پیش‌بینی‌ها تا 6 ماه ابتدایی سال جاری به اتمام می‌رسد و حتماً با حضور وزیر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: ایجاد باغ‌های گردشگری خصوصاً در شهرستان سامان و مناطق دیگر، انجام خواهد شد. با این برنامه، 200 تا 500 مقر گردشگری در باغ‌ها مستقر می‌شوند. با توجه به اینکه استان بختیاری مقر عشایران است، باید استان هدایتگر در این جهت باشد. اگر اعتبار به این استان تخصیص پیدا کند استان‌های عشایری را تجمیع کرده و در رابطه با کمپ‌های عشایری کار صورت می‌گیرد.

جیلان خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال بختیاری در بین استان‌ها رتبه سوم مرمت را دارد. در سال 1400، یک سوم اعتبارات از این اداره کسر شد، انتظار می‌رود کمک‌ها به این اداره صورت گیرد تا این کسری جبران شود. 

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار
  • بازگشایی باغ نشاط لارستان بعد از ۴ سال