Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که تیمش تا چند روز دیگر باید یکی از مهمترین دیدارهای فصل خود را برگزار کند، امیدوار است در دیدار برابر تیم مشهدی طلسم‌شکنی کند و از فشار انتقادات خارج شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس که در سه دیدار گذشته خود در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر صاحب دو تساوی و یک پیروزی شده است، در حالی خود را برای دیدار برابر شهرخودرو آماده می کند که پس از هفته سوم مورد انتقادات زیادی به خاطر عدم گلزنی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید به خروج از وضعیت بحرانی

سرخپوشان تهرانی که باید روز ۲۹ آذر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف فینالیست منطقه شرق بروند، برای خروج از این وضعیت به پیروزی و یا گلزنی در لیگ داخلی نیاز دارند تا هم از زیر فشار انتقادات رها شوند و هم از نظر روحی در شرایط مطلوبی برای دیدار فینال قرار بگیرند.

دغدغه اصلی یحیی پابرجاست

مشکل اصلی گل محمدی این است که پس از جدا شدن چند مهره تهاجمی خود نتوانست جایگزین های مناسبی برای آنها جذب کند و هر چند بازیکنانی به این تیم اضافه شدند اما این نفرات هم نتوانسته اند دغدغه اصلی سرمربی پرسپولیس را برطرف کنند.

پرسپولیس روز دوشنبه به مصاف تیمی می رود که سرمربی اش به تازگی دروازه بانی را کنار گذاشته و نخستین تجربه هایش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد. رحمتی این بار در قامت یک سرمربی برابر پرسپولیس قرار می گیرد و امیدوار است از تهران با دست پر به مشهد برگردد.

دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو برای سیزدهمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

گلزنان پرسپولیس به حریف مشهدی

از تیم کنونی پرسپولیس وحید امیری (۳)، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و بشار رسن تاکنون موفق به گلزنی مقابل شهرخودرو شده‌اند. فصل گذشته نیز در بازی برگشت و آخرین تقابل رسمی این دو تیم، مهدی ترابی، وحید امیری و بشار رسن برای پرسپولیس و فرشاد فرجی برای شهرخودرو گلزنی کردند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان گل‌محمدی تمام شود.

سی و چهارمین نبرد رحمتی با پرسپولیس

مهدی رحمتی تاکنون ۳۳ بار در بازی‌های رسمی به عنوان دروازه‌بان مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل آن ۱۳ تساوی، ۱۱ باخت و ۹ برد برای او بوده است. رحمتی در دیدار پیش‌رو برای نخستین بار در یک بازی رسمی در قامت سرمربی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ آنهم در شرایطی که فصل قبل در همین تیم شهرخودرو شاگرد یحیی گل‌محمدی بود.

اختلاف اندک امتیازی در جدول

شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۳ هفته گذشته لیگ جاری با کسب یک برد و ۲ تساوی، ۵ امتیاز اندوخته‌اند؛ آنها همچنین یک گل زده و گلی هم تا اینجا دریافت نکرده‌اند. شاگردان مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو هم با کسب یک برد، یک تساوی و یک باخت در ۳ هفته گذشته لیگ، اکنون ۴ امتیازی هستند. آنها همچنین ۴ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه دارند. امین قاسمی نژاد (۲)، حسن جعفری و معراج پورتقی گلزنان تیم مشهدی در ۳ دیدار نخست بوده‌اند.

طلسم سرخپوشان می شکند؟

مهمترین هدف سرخپوشان در دیدار خانگی برابر شهرخودرو باز کردن دروازه این تیم در جریان بازی است تا از زیر فشار انتقادات خارج شوند. شاگردان گل محمدی امیدوارند در این دیدار طلسم گل نزدن در جریان بازی را بشکنند تا به شرایط مطلوبی برای دیدارهای آینده و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

برای رسیدن به این مهم احتمالاً گل محمدی تغییراتی را در نفرات تیمش ایجاد خواهد کرد که مهمترینش می تواند در خط حمله باشد تا سرخپوشان بتوانند با گلزنی برابر شهرخودرو با آرامش بیشتری کار را ادامه دهند.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم