Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، «محمدرضا نصیری‌نیک» افزود: ۱۳۰ کودک یتیم در این طرح مورد حمایت قرار گرفتند و کمکها برای تهیه هزینه تحصیل، خوراک، پوشاک و سایر نیازمندیهای این افراد صرف شد.

وی اظهار داشت: فرزندان محسنین کسانی هستند که به هر دلیلی از داشتن حضور مفید و موثر سرپرست محروم هستند که در این شهرستان ۲۱۵ فرزند محسنین شناسایی و ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال برای آنان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری‌نیک با بیان اینکه این نهاد از طریق اختصاص اعتباری تحت عنوان کمک‌های موردی، یاور همیشگی محرومان در رفع نیازهای آنان است، گفت: سه هزار و ۱۰۰ کمک موردی امسال به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جمع آوری و توزیع شد.

وی اظهار داشت: ۶ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال نیز از سوی مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی وآموزشی، درمان و بهداشت و اطعام به نیازمندان کمک رسانی شده است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی محرومیت خنداب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی محرومیت خنداب استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی محرومیت خنداب اخبار کنکور استان مرکزی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی