Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:18:17 GMT

نعمتی به دیدار پرسپولیس و شهرخودرو می رسد؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۵۹۳

نعمتی به دیدار پرسپولیس و شهرخودرو می رسد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا حقیقت در خصوص آخرین وضعیت سیامک نعمتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود گفت: خوشبختانه روند درمانی این بازیکن به خوبی طی می‌شود و دیروز هم در تمرینات گروهی حاضر شد.

وی ادامه داد: کار درمانی سیامک نعمتی همزمان با تمرینات گروهی انجام می‌شود و ان‌شاءالله این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل شهرخودرو نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم پرسپولیس درباره وضعیت سایر بازیکنان هم اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد و همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. ان‌شالله با یک بازی خوب شهر خودرو را شکست خواهیم داد و مشکل مصدومیت گریبان هیچ بازیکنی را نگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس فارس فوتبال شهرخودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته در هیچکدام از بازی‌های رئال مادرید در این فصل حاضر شود، هیچ نگرانی در مورد جای خالی‌اش ندارد.

او که بعد از حدود ۷ ماه به تمرینات گروهی رئال اضافه شده بود، از ناحیه مینیسک داخلی زانو مصدوم شد تا مدت دوری‌اش از میادین، حدود دو ماه دیگر بیشتر شود.

او اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ریکاوری است و انتظار می‌رود بزودی مجدداً به تمرینات گروهی برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی در مصاحبه جدیدی در مورد زمان بازگشت به دروازه رئال گفت:«آندری لونین خیلی خوب کار می‌کند. هیچ نیازی به عجله نیست. عملکرد او را در بازی‌های اخیر دیده‌اید. می‌دانید که چقدر عالی کار می‌کند. پس نیازی به نگرانی نیست.»

کورتوا همچنین در مورد حواشی مربوط به ال‌کلاسیکوی اخیر و گل مردود لامینه یامال گفت:«من وارد این موضوع نمی‌شوم، ارزشش را ندارد. با تکنولوژی بسیار ساده است که ببینید توپ از خط رده نشده است.»

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد