Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:14:57 GMT

توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ را در بازار کاهش داد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۶۰۴

توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ را در بازار کاهش داد

ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: توزیع مرغ منجمد توانسته نقش اثرگذاری در تعدیل قیمت مرغ گرم در بازار داشته باشد.

شهریار قاسمی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که توزیع مرغ منجمد چقدر در تعدیل قیمت مرغ اثرگذار خواهد بود، گفت: توزیع مرغ منجمد توانسته تا حدود زیادی قیمت مرغ را در بازار تعدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت مرغ گرم در مقاطعی در هفته گذشته در استان کرمانشاه به هر کیلوگرم ۳۶ هزار تومان هم رسید که با توزیع بیشتر مرغ منجمد هم اکنون قیمت مرغ گرم حدود ۲۶ و ۲۷ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۶۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده، گفت: بیشترین توزیع را در چند وقت اخیر و در پی افزایش قیمت مرغ شاهد بوده ایم.

قاسمی ادامه داد: در اوایل ماه گذشته گاها میزان توزیع روزانه مرغ منجمد به دلیل اقبال کم مردم استان به خرید مرغ منجمد در حد پنج تن در روز بود.

وی اضافه کرد: در پی افزایش قیمت مرغ، روزانه به طور متوسط ۵۰ تن مرغ منجمد در استان در حال توزیع است که با تصویب ستاد تنظیم بازار استان باز هم امکان افزایش میزان توزیع روزانه مرغ منجمد در استان وجود دارد.

قاسمی گفت: به اندازه کافی مرغ منجمد در سردخانه‌های استان موجود است و هیچ مشکلی برای توزیع بیشتر مرغ منجمد نداریم.

وی یادآور شد: هم اکنون قیمت مرغ منجمد درب سردخانه به ازای هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان بوده و با قیمت ۱۵ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیمت مرغ توزیع مرغ منجمد كرمانشاه توزیع مرغ منجمد مرغ منجمد هزار تومان قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه کاهش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با نهصد و هفتاد هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۱۸۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۵ میلیون و هشتصد هزار تومان و ربع‌سکه ۱۵ میلیون و هشتصد هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و نود هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۳۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با افزایش ۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۹۳ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد