Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت :از شب گذشته با شدت گرفتن بارش باران کدروت چشمه گل گل بالا رفته، اما با تلاش نیرو‌های فنی آبفا این مشکل برطرف شده و تا ساعات آینده جریان آب شهر ایلام وصل خواهد شد.

او افزود : اقدامات اخیر در رفع شکستگی‌های شبکه و کدورت چشمه‌های گل گل سبب خواهد شد مشکل همیشگی آب ایلام برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری بیان کرد : با ایجاد دیوار حائل در مجاورت چشمه گل گل مشکل کدورت برای همیشه حل شده و در هنگام بارندگی شاهد کدورت و قطع آب نخواهیم بود.

او ادامه داد : اخیرا نیز شکستگی گسترده‌ای در مسیر انتقال آب با ۱۰۰ لیتر پرتی در ثانیه رفع شد که این مشکل سبب جلوگیری از هدر رفت و قطعی آب خواهد شد.

تیموری اضافه کرد : شهروندان ایلامی در سالیان گذشته مشکلات فراوانی در زمینه تامین آب داشته اند. با اقدامات اخیر و پروژه‌های در دست اجرا مشکلات شهر ایلام حل خواهد شد.

او افزود : ضمن عذرخواهی از مردم از شکیبایی آنان در جریان مشکلات به وقوع پیوسته تشکر میکنیم.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب شکستگی لوله وصل شدن بارندگی شدید خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح