Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نظری یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این افراد ۲ نفر بانی اصلی مجلس ترحیم به جرم تهدید سلامت عمومی جامعه راهی بازداشتگاه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش همچنین از دستگیری ۲ نفر دیگر که در مجلس عزاداری در شهر شوش اقدام به تیراندازی هوایی کرده بودند خبر داد و گفت: این افراد به اتهام قدرت نمایی با اسلحه و اخلال در نظم عمومی به زندان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در سطح شهرستان شوش گفت: با وجود هشدارهای مکرر مبنی بر پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی همچنان عده ای نسبت به رعایت قانون بی‌توجهی می‌کنند.

وی افزود: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد از این رو با هماهنگی مقام قضایی، صاحبان منازل ، تالار و رستوران‌هایی که اقدام به برپایی مجالس عروسی، عزا و هرگونه مهمانی کنند بدون اغماض و گذشت اعمال قانون می‌شوند.

گردهمایی و میهمانی از جمله مجالس عروسی و عزا از جمله علل شیوع ویروس کرونا می باشند. 

محدودیت‌های جدید کرونایی در خوزستان از یکم آذرماه برای مدت ۲ هفته آغاز شده است.

علاوه بر شهرستان های اهواز و کارون که از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز بسر می برند ۱۵ شهرستان دیگر این استان از جمله مسجدسلیمان، آغاجاری، آبادان، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، دزفول، اندیمشک، رامشیر، باغملک، ایذه، شادگان، خرمشهر و لالی و بهبهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

شهرستان های ماهشهر، حمیدیه، هفتکل، شوش، هویزه، دشت آزادگان، اندیکا، باوی، گتوند، و هندیجان نیز در وضعیت زرد به سر می‌برند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شوش قوه قضاییه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شوش قوه قضاییه ویروس کرونا شوش قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با اعلام اینکه در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حدود یک هزار هکتار گیاه روغنی دیم کاملینا و یک هزار و پنج هکتار کلزا در زمین‌های کشاورزی این شهرستان کشت شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود از زمینهای زیر کشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی برداشت و تحویل مراکز خرید شود.
«محمدخزایی» اظهار کرد: این شهرستان با دارا بودن حدود ۵۰ درصد سطح زیر کشت کاملینا و حدود ۲۵ درصد سطح زیر کشت کلزای استان مهمترین قطب تولید دانه‌های روغنی در کرمانشاه محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: محصول کاملیا و کلزا به صورت تضمینی با نرخ مصوب توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان از کشاورزان خریداری می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با بیان اینکه دانه روغنی کاملینا از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم برخوردار است، ادامه داد: این محصول از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرما است که در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت قابل توجهی دارد.
خزایی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می‌تواند محصول مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم باشد و بازده و سودآوری مناسبی در این اراضی داشته باشد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود