Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذاکریان با اشاره به اینکه از مسئولان برای اقناع افکار عمومی و پاسخ قاطعانه به عاملان ترور شهید فخری زاده مطالبه جدی داریم و کوتاه نخواهیم آمد، گفت: بدنه مردمی اجازه نمی‎دهند خون شهید فخری زاده پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، تجمع اعتراضی دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و انقلابی بیرجند پیش از ظهر امروز (۹ آذر) در محکومیت ترور داشنمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده در مقابل ساختمان استانداری خراسان جنوبی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« مجتبی ذاکریان» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در این تجمع اعتراض آمیز گفت: ما چند سالی است که در معرض آزمایش و سنجش آستانه تحمل قرار گرفته ایم برای اینکه بدانند خط قرمز ما کجاست و تا کجا کوتاه می آییم.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به اجرای استراتژی قورباغه پخته شده برای ایرانی ه اشاره و تصریح کرد: استراتژی قورباغه مبتنی بر شیوه پخت قورباغه در فرانسه است که قورباغه را زنده در داخل آب سرد بر روی شعله قرار می دهند و قورباغه به مرور که آب گرم می شود سیستم دفاعی خود را از دست می دهد و در نتیجه به طور زنده پخته می شود.

 

ذاکریان با بیان اینکه دشمن این استراتژی را برای ایران اجرا می کند، افزود: مقام معظم رهبری در مسئله مذاکره اذعان کردند خوشبین نیستند اما متاسفانه تمام مسائل و سرمایه های کشور به مسئله مذاکره با امریکا گره بخورد.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر آمریکا برجام را پاره کند، ما آن را آتش خواهیم زد، گفت: اگر پس از این فرمایش رهبر انقلاب، مسئولان ما واکنش قاطعانه ای داشتند دیگر دشمن به خود اجازه نمی داد مرحله بعد نقشه شوم خود ترور سردار شیهد حاج قاسم سلیمانی را اجرا کند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با گلایه مندی از اینکه پس از ترور سردار سلیمانی آنگونه که باید انتقام سخت از دشمن گرفته نشد، تصریح کرد: کوتاه آمدن و اجرای سیاست تنش زدایی که نباید طرف مقابل (مذاکره) را ناراحت کنیم این وضعیت را پیش آورد که دشمن در خانه ما، شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشور را ترور کرد.

 

ذاکریان با تأکید بر ضرورت مطالبه گری مردم از مسئولان کشور برای واکنش محکم به عاملان ترور شهید فخری زاده، ادامه داد: اگر  مسئولان کشور امروز پاسخ قاطعانه ای به عاملان ترور ندهند باز هم باید منتظر   اینگونه رفتارهای جنایتکارانه دشمن باشیم و سیلی بعدی را محکم تر خواهیم خورد.

 

وی با بیان اینکه این جمع معترض به نمایندگی از مردم اعلام می کند از مسئولان و مقامات کشوری و استانی پاسخ قانع کننده و اعلام موضع شفاف می خواهیم، افزود: باید به افکار عمومی پاسخ دهند و دیگر اینقدر به دموکرات ها خوش بین نباشند چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مسئولان برای اقناع افکار عمومی و پاسخ قاطعانه به عاملان ترور  مطالبه جدی داریم و کوتاه نخواهیم آمد، گفت: بدنه مردمی اجازه نمی دهند خون شهید فخری زاده مانند خون های شهدای دیگری که پایمال شد، پایمال شود.

 

به گفته وی حرکت های مردمی آتش به اختیار هستند و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با هیچ چیز معامله نمی کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاسخ قاطعانه به دشمن انتقام خون شهید ترور شهید فخری زاده تجمع اعتراضی شهید فخری زاده عاملان ترور پاسخ قاطعانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در افزایش سرانه فضای سبز و درختان تأثیرگذار است، گفت: مسئولان در احداث خیابان‌ها، معابر، باید به ایجاد فضای سبز کوچک در این ابعاد توجه کنند، شهروندان نیز باید در ساخت خانه‌های خود به کاشت و پرورش درخت بپردازند.

سید امیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بخش‌های مختلف که شرایط آبی و مواهب الهی فراهم است، باید برای جایگزینی درختانی که حذف شده‌اند، اقدام‌های ویژه‌ای صورت داد و به گسترش فضاهای سبز پرداخت.

وی با اشاره به راهبردهای برنامه ۱۴۰۰ افزود: چند راهبرد برای فضای سبز تعریف شده است که یکی از آن‌ها مسئله تکمیل کمربند سبز شهر است و در راستای این اقدام باید دستگاه‌های استانی و شهری برای تأمین زمین، آب و پساب همکاری کنند تا کمربند شهر به‌ویژه در شمال و شرق شهر کامل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احیای باغ‌های سطح شهر تاکید کرد: شهرداری باید شهروندان را در احیای باغ‌های سطح شهر، تأمین آب و ارائه مشاوره‌های گیاهی یاری دهد.

سامع با اشاره به برنامه کاشت ۳۰۰ هزار درختی که شهرداری در پیش دارد، گفت: مناطق طبق این برنامه آغاز به‌کار کرده‌اند و امیدواریم این برنامه نیز به‌خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه درختانی که به‌دلیل فرسودگی و کم‌آبی دچار آسیب شده‌اند، نیاز به جایگزینی دارند، ادامه داد: باغچه‌های طولی موجود در معابر سطح این کلان‌شهر یکی از ویژگی‌های مهم این شهر محسوب می‌شود و در کمتر شهری با این دقت و وسعت از این باغچه‌ها می‌توان یافت و باید در حفظ و حراست آن‌ها کوشا باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایجاد بوستان‌های محلی خاطرنشان کرد: این بوستان‌ها باید با فاصله کم و به‌راحتی در دسترس مردم هر محل قرار گیرد، یعنی شهروندان با چند دقیقه پیاده‌روی به این فضاهای سبز دسترسی پیدا کنند.

با راهکارهای علمی می‌توان به توسعه فضای سبز، کاشت گونه‌های مختلف گیاهی، احیای بیابان‌های بزرگ و تغییر اقلیم پرداخت

سامع با اشاره به اینکه مشارکت مردم در افزایش سرانه فضای سبز و درختان تأثیرگذار است، گفت: مسئولان در احداث خیابان‌ها، معابر، باید به ایجاد فضای سبز کوچک در این ابعاد توجه کنند، شهروندان نیز باید در ساخت خانه‌های خود به کاشت و پرورش درخت بپردازند و برای آبیاری آن‌ها از آب خاکستری یعنی آبی که یک بار استفاده شده است، با تغییرات آسانی بهره ببرند.

وی افزود: یکی از شاخص‌های مهم شهرهای ایران به‌ویژه شهر اصفهان سرانه فضای سبز آن است، همچنین وجود این باغ شهر در دل کویر نتیجه دقت نظر، دوراندیشی، حکمت و دانشی است که پیشینیان به‌کار گرفته‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌هایی که شهرداری برای جایگزینی درختان آسیب‌دیده دارد، تاکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که از دو ماه قبل شهرداری در پیش گرفته است، کاشت درختان میوه در مکان‌های مناسب است، حتی در برخی روستاها می‌توانیم باغ‌هایی با اسامی میوه‌ای که در آن کاشته می‌شود، همچون باغ انگور یا باغ انجیر داشته باشیم.

سامع با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های باغ‌شهر اصفهان وجود درختان است، گفت: نام این موجود زنده بارها در قرآن ذکر شده است و خداوند نیز به این مخلوق قسم یاد کرده است، بنابراین زندگی در سایه و کنار درخت برکات زیادی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های شهر زندگی و زندگی باکیفیت در شهرها، وجود درخت است که در تمام ابعاد همچون نشاط اجتماعی، روحی و روانی، مسائل مربوط به کنترل پیش‌روی بیابان‌ها و کنترل درجه حرارتی اقلیم مختلف تأثیر بسیاری دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه زندگی در سایه درختان نشاط‌آور است، تصریح کرد: در دنیای امروزه با وجود محدودیت‌های آبی با راهکارهای علمی می‌توان به توسعه فضای سبز، کاشت گونه‌های مختلف گیاهی، احیای بیابان‌های بزرگ و تغییر اقلیم پرداخت.

کد خبر 743897

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی