Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، انجمن علمای یمن امروز با صدور بیانیه ای ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند ایرانی را محکوم کرد.

در این بیانیه، شهادت این دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تسلیت گفته شده است.

انجمن علمای یمن اعلام کرد: این عملیات، یک ترور جنایتکارانه به شمار می رود و بیشتر از آنکه برای هدف قرار دادن دانشمندی باشد که اسرائیل را وحشت زده کرده یا برای هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته باشد، همه دانشمندان اسلامی را نشانه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این بیانیه، رژیم امپریالیستی آمریکا و رژیم صهیونیستی، دشمن اسلام و مسلمانان و تمامی مغزهای متفکر و روشن است.

انجمن علمای یمن در ادامه، با اشاره به توطئه جهانی علیه ایران، بر ضرورت حمایت همه مسلمانان، نخبگان علمی و سیاسی از ایران تاکید کرد.

پیش از این نیز جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای، ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرده بود.

کد خبر 5083453 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای انجمن علمای یمن ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا ایران عراق جو بایدن فلسطین عربستان سعودی ترور دانشمندان هسته ای سوریه دونالد ترامپ ترکیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داوودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داوودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند