Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از امروز تردد وانت بارهای پلاک سفید بین شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بلامانع است. وی ادامه داد:آن چه که در خصوص پلاک‌های عمومی ابلاغ کردیم تمام وسائط حمل و نقل با این پلاک‌ها که در حوزه بار و مسافر فعالیت می‌کنند از این جریمه‌ها مستثنی هستند. سردار هادیانفر بیان کرد: آژانس‌های محلات و تاکسی‌های اینترنتی را نیز از این جریمه‌ها و محدودیت‌ها مستثنی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانت بار‌های که پلاک سفید دارند را در این لیست قرار دادیم که می‌توانند نسبت به جابه جایی بار در شهر‌هایی که ممنوعیت وجود دارد، اقدام کنند.

وی افزود: تردد این وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچون سایر وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جریمه مالکان خودروهای دارای پلاک عمومی، وانت بارهای پلاک سفید، تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی پس از اتمام طرح حذف خواهد شد.

سردار هادیان فر بیان کرد:جریمه پزشکان و پرستاران هم پس از اعلام لیست آنها از طریق فرمانداری ها بخشیده می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا تاکسی های اینترنتی پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور ناجا کادر درمان تاکسی های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۳۰۰۰ دلاری فدراسیون فوتبال به‌دلیل ورود جیمی‌جامپ به زمین (فیلم) نتیجه عدم توجه به چراغ راهنمایی در عبور از چهارراه (فیلم) رکوردار خلافی خودرو کشور چند میلیون تومان جریمه دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • صیانت از جان با جریمه؛ افزایش رسمی مبالغ جرایم رانندگی مطابق با تورم! | فیلم
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد (فیلم)
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳