Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کیمیاکاشت نماینده کردستان در لیگ برتر هندبال گفت: جوانی و کم تجربگی دلیل آغاز نامطلوب تیم کیمیاکاشت در لیگ برتر بود اما با ادامه حمایت‌ها از این تیم، آینده بسیار خوبی برای کیمیاکاشت پیش بینی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، ناصر سلیمی اظهار داشت: تیم‌های حریف را آنالیز کرده‌ و با مدیرعامل نیز جلساتی خواهیم داشت و در این هفته تصمیم می‌گییم که آیا برای نیم فصل لیگ بازیکنی به تیم اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تیم ما جوان و کم تجربه است به همین خاطر در نیم فصل اول خوب نبودیم و یک مساوی و سه باخت بدست اوردیم، افزود: رفته رفته تیم از تجربیات بیشتری برخوردار ‌شد البته در گروه مرگ قرار داشتیم و چهار تیم خوب کشور همگروه ما بودند که برخی سابقه قهرمانی لیگ برتر دارند.

سرمربی تیم کیمیا کاشت اضافه کرد: اگر در نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و از گروه خود صعود کرده و در میان ۶ تیم بالای جدول قرار بگیریم، شانس داریم که با نمایش بهتر، جایگاه خود در هندبال کشور را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در نیم فصل دوم حتما بازی های بهتری نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت، یادآور شد: در آستانه شروع دور برگشت لیگ برتر تمرینات تیم مرتب و منظم انجام می‌شود و از نظر امکانات هم کمبودی نداریم.

سلیمی با بیان اینکه از هر کسی که به هر شکلی با تیم همراهی کرده‌ تشکر می‌کنم، تاکید کرد:  مسوولان استان کردستان کمک‌های زیادی به تیم کردند اما با توجه به اینکه یک تیم لیگ برتری هزینه‌های بالایی دارد حامی مالی تیم دست تنهاست که از مسوولان انتظار می‌رود در این بخش بیشتر کمک کنند.  

وی در خصوص آینده این تیم و امکان جذب بازیکنان بومی کردستانی دیگر تیم‌ها برای حضور قدرتمندتر در لیگ برتر فصل آینده گفت: ۶ بازیکن بومی با تجربه و شاخص کردستانی در تیم‌های دیگر لیگ برتر و یا تیم‌های خارجی بازی می‌کنند که امیدواریم سال آینده شرایطی ایجاد شود که به ما اضافه شده و تیم را تقویت کنند.

سلیمی با بیان اینکه جذب بازیکنان شاخص کردستانی می‌تواند تیم کیمیاکاشت را خودکفا کند افزود: این تیم در صورت تحقق برنامه‌هایش و جذب بازیکنان بومی شاخص، توانایی قهرمانی در لیگ کشور و حتی رسیدن به سهمیه آسیایی را دارد.

وی یادآور شد: بعد از مدت‌ها کردستان تیم بسیار خوبی در لیگ ۲ و یک دارد و موفق شد سهمیه لیگ برتر را نیز کسب کند که افتخاری دیگر برای این استان است.

سرمربی تیم کیمیا کاشت اظهار داشت: بخاطر مشکلات، تیم ما برای حضور در لیگ برتر دیر تشکیل شد و به همین دلیل بازیکنان با تجربه‌ تر مد نظر ما که در سطح لیگ سابقه بازی داشتند،  جذب تیم‌های دیگر شدند.

سلیمی با اشاره به اینکه تیم کیمیاکاشت به منظور حفظ سهمیه لیگ تصمیم گرفت یک تیم جوان تشکیل دهد، تاکید کرد: اکنون تیم خوبی داریم که ۹ نفر از آنها بومی هستند.

دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از دهه دوم آذر در سالن هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران آغاز خواهد شد

دور رفت این مسابقات طی دو مرحله برگزار شد و ۲۳  آبان به پایان رسید،  تیم کیمیاکاشت ٢٠ آذر با تیم فراز بام خائز، ٢٢ آذر با تیم هوانیروز اصفهان و ٢۴ آذر با تیم زغال سنگ طبس بازی می‌کند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کیمیا کاشت کردستان تیم کیمیاکاشت لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد

نقی شعبانیان، معاون سازمان امور جنگل  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در سال نخست طرح کاشت یک میلیارد درخت بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید کرده ایم که طبق آخرین آمار ۱۵۰ میلیون نهال کاشت شده است.

به گفته او، هم اکنون آمار کاشت در تمامی اراضی و مستثنیات در استان ها و شهرستان ها در حال جمع آوری است که طی یک تا ۲ هفته آینده نهایی می شود. اما برآورد می شود که  ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون اصله نهال در حوزه منابع طبیعی کاشت شده باشد. همچنین در حوزه معاونت باغبانی ۶۲ میلیون اصله نهال کاشت شده است.

شعبانیان ادامه داد: گرچه در طرح کاشت یک میلیارد درخت سالانه باید ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید و کاشت شود، اما برخی نهال ها در نهالستان باید یکسال تا ۲ سال باقی بمانند تا به عرصه جنگلی منتقل شوند.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها با بیان اینکه تولید نهال برای امسال در حال انجام است، افزود: در قالب برنامه ای که در ستاد مشخص کردیم، تولید نهال هر روز افزایش می یابد.

او با اشاره به طرح زراعت چوب گفت: در طرح اولیه زراعت چوب قرار بود ۳۰۰ میلیون اصله نهال به زراعت چوب اختصاص یابد، اما بدلیل ازدیاد تقاضا به ۵۰۰ میلیون اصله نهال به شرط کم نشدن  از نهال دیگر بخش ها افزایش یافت که در سال اول طرح ۱۵۰ میلیون اصله نهال به زراعت چوب اختصاص یافت.

شعبانیان با بیان اینکه تاکنون اعتباری به طرح کاشت یک میلیارد درخت تخصیص نیافته است، افزود: ۴۶ میلیاردتومان بصورت اسناد خزانه به این طرح تخصیص یافت که هنوز داده نشده است و همواره مسئولان سازمان برنامه و بودجه قول هایی داده بودند که امیدواریم گشایشی حاصل شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: قرار بود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح کاشت یک میلیارد درخت اختصاص یابد چراکه براساس برآوردهای اولیه  تولید، کاشت و نگهداری هر نهال ۱۰۰ هزارتومان هزینه دارد که بدین ترتیب ۱۰۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، اما به سبب آنکه بخشی از تجهیزات، نیروی انسانی و نهالستان در اختیار داریم، تخصیص ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان کفایت می کند.

او گفت: برای سال ۱۴۰۲ قرار بود ۲۳۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شود که متاسفانه تاکنون ریالی داده نشده که امیدواریم بخشی از اعتبارات تخصیص داده شود تا در اختیار استان ها قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • ذکری کیمیاگر از کیمیا از آیت الله بهجت (فیلم)
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • آیا تهوع و استفراغ شدید در دوران بارداری مضر است؟
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • آغاز تولید نهال در جنوب کرمان