Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبرزاده از ضدعفونی روزانه مسجد امام حسن مجتبی(ع) به همت بچه های کانون شهید هدایتی در جهت تامین سلامت مردم خبرداد.

«سلمان قنبرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اقدامات این کانون در قطع زنجیره ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه مخاطب کانون اظهارکرد: به همت جوانان عضو کانون، مسجد بزرگ امام حسن مجتبی(ع) ضدعفونی می‌شود تا خطر ابتلا به کووید ۱۹ را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هدایتی رشت با اشاره به ارائه آموزش‌های بهداشتی به اعضای کانون گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی و لزوم رعایت این دستورات به جهت ریشه‌کن شدن کروناویروس به اعضای کانون آموزش داده می‌شود.

 

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت حضور نمازگزاران در کانون از تهیه و پخش بروشور متناسب با ایام مذهبی در میان نمازگزاران خبر داد.

 

قنبرزاده با بیان اینکه جهاد جهت مقابله با کووید ۱۹ در کانون شهید هدایتی ادامه دارد تصریح کرد: جمع‌آوری کمکهای مردمی جهت تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا از دیگر اقدامات این کانون است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مسجد امام حسن مجتبی (ع) رشت در فضای مجازی نیز دنبال می‌شود خاطرنشان ساخت: با بهره‌گیری از فضای مجازی و ایجاد کانال کانون شهید هدایتی در شبکه‌های اجتماعی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی پرداختیم تا از فرصت فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های کانونی بهره گیریم.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهید هدایتی دبیرخانه کانون های مساجد گیلان کانون های مساجد گیلان کانون شهید هدایتی امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۵ تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

دریافت 260 MB کد خبر 6063182

دیگر خبرها

  • میاندوآب معطر به عطر رضوی و متنعم به اطعام امام رضا (ع) شد
  • آیین شب قدر در ۶۸ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود 
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • روحانی: به‌موقع بایستیم و بجنگیم، به‌موقع باید صلح کنیم
  • پخت ۵ تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • پهن شدن سفره افطار کریمانه امام حسن مجتبی (ع) در محله شهید اصلانی مشهد
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بردسکن
  • مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان یزد