Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از  فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار رودبار قصران پاسخگویی را شاخصه مدیر شایسته دانست و بیان داشت: پاسخگویی و دیدارهای بی واسطه مدیران با مردم و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی از بارزترین خصوصیت مدیر مردمی است.

وی خواستار مدیریت جهادی در رودبار قصران شد و تصریح کرد: امروز با وجود ویروس کرونا اولویت کشور قرار دارد و ظرفیت بخش باید در کاهش شیوع و قطع زنجیره قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول تاکید کرد: سال آینده میزبان ۴ انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم که برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند تسهیل کننده اجرای انتخابات باشد.

امام جمعه رودبار قصران نیز اظهار داشت: جنایات امروز در جهان به دست آمریکای جنایتکار و فرزند ناخلفش اسرائیل ظالم با ترور ناجوانمردانه صورت می‌گیرد که نشانه عجز و ناتوانی آنان در مقابل جمهوری اسلامی است؛ جنایتکاران بدانند سلیمانی ها در کشور بسیارند و با این جنایات خللی در پیشرفت و امنیت و اقتدار کشور وارد نمی شود.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی خاطرنشان کرد: برای هر صندلی مسئولیت بیش از ۷۳ شهید داده ایم و وظیفه سنگینی برعهده مدیران است این فرصت را قدر بدانید و خدمتگزار مردم باشید.

در این مراسم از خدمات سید حبیب موسوی نماور تکریم و سید محمد مختاری به عنوان بخشدار جدید رودبارقصران معارفه شد.

برچسب‌ها رودبار قصران شمیرانات انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رودبار قصران شمیرانات انتخابات ریاست جمهوری رودبار قصران شمیرانات انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور رودبار قصران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است