Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه میرر, فرزندان دیگو مارادونا کاپیتان فقید تیم ملی فوتبال آرژانتین  بر سر میراثی که او به جای گذاشته است، با یکدیگر وارد بحث و نزاع شده اند.

به گفته این روزنامه، ثروت ستاره فقید آرژانتینی حدود ۷۵ میلیون پوند بوده که از چند خانه، اتومبیل لوکس و قرارداد‌های تجاری در مناطق مختلف جهان شامل آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری  بر سر ثروت مارادونا توسط فرزندان از مدت‌ها پیش از مرگ این ستاره آغاز شده بود و حالا فرزندان و همسران سابق مارادونا بار دیگر به جان یکدیگر افتاده اند.

"ورونیکا" نامزد سابق مارادونا یکی از وراث او است که ۶ سال با او در رابطه بود و در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شد. دیگو جونیور ۳۴ ساله، پسر مارادونا از یک مدل ایتالیایی به نام کریستینا سناگرا، دالما  ۳۳  ساله، جیانینا  ۳۱ ساله، ژانا  ۲۴ ساله و کوچکترین آن‌ها، دیگو فرناندو ۷ ساله هم دیگر وراثان مارادونا هستند.

آزمایش DNA ارتباط این نفرات با ستاره فقید آرژانتینی را تعیین خواهد کرد. اداره مالیات در ایتالیا نیز در مدت زمانی که مارادونا در ناپل طی سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰  زندگی می‌کرد، مقداری غرامت را مطالبه کرده است و باید این ارث میان فرزندان و اداره مالیات تقسیم شود.

بیشتر بخوانید

تنیس فوتبال مارادونا و مسی + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیگو مارادونا دیگو آرماندو مارادونا تیم ملی فوتبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام احمد علم الهدی با بیان این مطلب افزود:اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند، این جامعه‌ی شهوت است و در این بستر یزید وجود می‌آید.

آنگونه که ایسنا 24سال پیش(27 فروردین79) نقل کرده ، علم الهدی که در آن زمان معاون دانشکاه امام صادق بوده اظهار داشته است: اولویت اول زندگی مردم، شکم نیست،‌کمال بشری و رسیدن به خداست، عده‌ای دیروز در جبهه‌ی دفاع از دین و ارزشها بودند، اما امروز در جریان جنگ با دین هستند. به خاطر اینکه روزی پول و لقب ، در دفاع از دین بود، اما امروز که متدینین آنها را قبول ندارند، یک چهره‌ی دین ستیز شده اند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888876

دیگر خبرها

  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • نحوه وصل کردن صحیح و اصولی سیم‌ها به یکدیگر به روش برقکار چینی (فیلم)
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • اشتباهات زندگی زناشویی
  • حق و باطل با یکدیگر جمع نمی شوند/هدف بعثت انبیای الهی
  • ستاره‌های تراکتور در اولین جشن تولد سال