Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امارات این روز‌ها از فیفا دی استفاده کرد و برای حضور پر قدرت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چند دیدار تدارکاتی برگزار کرد.

خورخه پینتو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در یک قدمی اخراج از این تیم قرار دارد، چرا که این سرمربی سر سازش با مربیان لیگ برتری را برای گرفتن بازیکنان و بردن به اردو ندارد و همین امر فدراسیون فوتبال امارات را به دردسر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی برخی از این بازیکنان مصدوم شده اند و مربیان تیم‌های لیگ برتری امارات از این اتفاق شاکی هستند.

رسانه البیان گزارش داد؛ کمیته تیم‌های ملی امارات برای پایان دادن به این قضایا گزینه‌های جدید هدایت تیم ملی را زیر نظر گرفته است که مهم‌ترین گزینه زوران مامیچ، سرمربی سابق تیم فوتبال العین امارات بوده است و انتظار می‌رود طی روز‌های آتی این توافق شکل جدی تری به خود بگیرد. مامیچ قبلا گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال تهران قبل از آندره آ استراماچونی هم بود.

بيشتر بخوانيد

عزم جزم قطری‌ها برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زوران مامیچ تیم ملی فوتبال امارات جام جهانی 2022 فوتبال امارات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال عصر جمعه میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و اگر بتواند بازی را به سود خودش تمام کند صدرنشینی را حفظ خواهد کرد.

آبی‌پوشان در حالی مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی خواهند کرد که جواد نکونام به واسطه کارت زرد بازی قبلی، از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است، اما شرایط محرومیت او به شکلی نیست که اجازه گفتگو با شاگردانش را نداشته باشد.

طبق قوانین فیفا، وقتی یک مربی محروم می‌شود اجازه صحبت با تیمش از روی سکو‌ها را ندارد و ناظر بازی چک می‌کند که هیچ‌کدام از اعضای نیمکت هنگام برگزاری مسابقه با تلفن همراه صحبت نکنند. از طرف دیگر، در صورتی که یک مربی هنگام برگزاری جام جهانی با محرومیت مواجه شود، قبل از شروع مسابقه و هنگام استراحت بین دو نیمه نیز اجازه حضور داخل رختکن را ندارد؛ اما این قانون در مورد رقابت‌های یگ برتر ایران اجرا نمی‌شود و بر اساس قواعد سازمان لیگ، مربیان محروم صرفا از نشستن روی نیمکت محروم هستند و فضای رختکن را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین جواد نکونام فردا نه‌تن‌ها می‌تواند قبل از شروع مسابقه داخل رختکن حاضر شود و نکات پایانی را به شاگردانش یادآور شود، بلکه بین دو نیمه نیز اجازه دارد در جمع استقلالی‌ها حضور یافته و شرایط تاکتیکی و تغییرات لازم برای نیمه دوم را تشریح نماید. در هفته گذشته اوسمار ویرا هم دقیقا با استفاده از همین شرایط توانست داخل رختکن پرسپولیس برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!