Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس،  افشین پیروانی و علیرضا اشرف، نمایندگان پرسپولیس در این جلسه بودند. روشنک نیز به عنوان ناظر مسابقه و رئیس جلسه به همراه نمایندگان و عوامل اجرایی این بازی در جلسه حضور داشتند.

در جریان این نشست، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مسوولین امر تقاضا شد، از ورود افراد متفرقه جلوگیری به عمل آید و دو تیم، طبق سهمیه اعلام شده، 6 نفر برای تیم میزبان و 4 نفر برای تیم میهمان وارد ورزشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در گلایه‌ای از مسوولان سازمان لیگ عنوان کرد: امیدوارم این حساسیت‌ها نه در تهران که در شهرستان‌ها هم مورد تاکید قرار گیرد، چرا که در برخی از مسابقات خارج از خانه، شاهد چنین حساسیت‌هایی نیستیم و افراد زیادی وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند.

در این جلسه، رنگ لباس بازیکنان دو تیم نیز اعلام شد و طبق صورتجلسه، تیم فوتبال پرسپولیس با لباس‌های یک دست قرمز و دروازه‌بان با لباس مشکی به میدان خواهد رفت. تیم شهر خودرو هم با لباس‌های یکدست سفید و دروازه‌بان با پیراهن آبی به میدان می‌رود.

بر همین اساس، نماینده ورزشگاه آزادی نیز اعلام کرد؛ به دلیل بارش شدید باران طی روزهای اخیر، زمین چمن ورزشگاه آزادی با کاور پوشیده شده است و پیش از آغاز بازی، کاورها جمع‌آوری و زمین برای انجام مسابقه آماده خواهد شد.

گفتنی است، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو روز دوشنبه از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر خودرو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی دوباره از رنگ اصلی خود در ورزشگاه وطنی استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل دیگر تیم قرمزپوش لیگ یعنی تراکتور در خانه قرار می‌گیرند. نساجی در بازی قبلی مقابل سپاهان نیز در اصفهان از پیراهن اول خود استفاده کرده بود.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و تراکتور تبریز مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

این مسابقه‌ای بسیار حساس برای تیم‌های پایین جدول و همچنین تراکتور برای کسب سهمیه است که امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!