Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را این ضایعه به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحوم علوّ درجات و همجواری با صالحان مسألت کرد.

به گزارش ایسنا،  متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا و خدوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی دلسوز و فداکار در طول عمر با برکت خود در صحنه انقلاب و مبارزه، در میدان وعظ و خطابه و در عرصه خدمت به مردم در سنگر مجلس شورای اسلامی، نیروهای مسلح و به ویژه در خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران، همه توان خود را بکار گرفت و کارنامه پربار و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که بی‌تردید در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند. فَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ مات وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، خانواده معزز آن مرحوم به ویژه همسر و فرزندان گرامی ایشان، همچنین حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری و حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئيس جمهور پيام تسليت حجت الاسلام والمسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خانه ملت ، متن پیام تسلیت­­­­ رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم­

اناللّه و اناالیه راجعون

درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب ­تاسف و تاثر گردید.


ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن­فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده