Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:09:17 GMT

اعتراف به ۲۰۰ فقره مالخری

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۱۹۷

اعتراف به ۲۰۰ فقره مالخری

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ مالخر و کشف ۲۰۰ فقره مالخری خبر داد و گفت: از کیف همراه متهمان ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ  "محمد قاسم طرهانی" اظهار کرد در اجرای طرح ایست و بازرسی در ایام تعطیلات کرونا عوامل کلانتری 103 گاندی به راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: پس از توقف خودرو،  راننده آن اظهار کرد، راننده آَژانس است و  دو سرنشین را به عنوان مسافر  از جنوب تهران به مقصد  شمال شهر در قبال دریافت کرایه سوار کرده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از داخل کیف یکی از مسافران  ٣ دستگاه تلفن همراه گران قیمت مسروقه کشف شد، عنوان کرد: ماموران کلانتری هر دو مسافر خودرو را برای  تحقیقات بیشتر به کلانتری ١ ٣ گاندی انتقال دادند و یکی از متهمان در بازجویی‌های اولیه معترف شد، تمام تلفن های همراه داخل کیف دوستم سرقتی است. قصد داشتند اموال مسروقه را به فردی که قصد سفر به یکی از کشور های همسایه شرقی را دارد تحویل دهند و مبلغ ٣ میلیون ریال بابت گوشی‌های مسروقه دریافت کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دوم پرونده نیز به مالخری تلفن‌های همراه سرقتی  اعتراف و اظهار کرد: در 2 ماه اخیر بیش از ٢ دستگاه تلفن همراه مسروقه خریداری کرده است و  از همین طریق بخشی از  تلفن‌های همراه مسروقه را به مرز های شرقی کشور انتقال داده‌اند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده از این دو مالخر را حدود ٣ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و تاکنون از طریق سامانه همتا ١٥ تن از مال باختگان تلفن همراه شناسایی شده‌اند.

شهادت 2 مامور پلیس در 24 ساعت گذشتهفرار راننده بنز پس از تصادف با پلیس موتورسوارکشف بیش از 1200 سرقت در طرح 24 ساعته پلیس آگاهی/"قاپ‌زنی" در صدر کشفیات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس فتا استان نسبت به کلاهبرداری از داوطلبان شرکت در کنکور به بهانه فروش سوالات و منابع هشدار داد.
سرهنگ امیرحسین سلیمانی گفت: در ایام منتهی به برگزاری کنکور و آزمون‌های جامع، داوطلبان باید مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند.
این افراد با سوء استفاده از اضطراب و نگرانی داوطلبان دست به کلاهبرداری می‌زنند و در پوشش تبلیغاتی نظیر فروش سوالات کنکور و فروش منابع اصلی کنکور از داوطلبان کلاهبرداری می‌کنند.
وی با بیان اینکه این نوع از کلاهبرداری نزدیک به زمان کنکور رخ می‌دهد، بیان کرد: متاسفانه افراد زیادی هم درگیر این نوع از کلاهبرداری می‌شوند و عمدتا تبلیغات این افراد سودجو در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌شود.
رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: کلاهبرداران در نهایت یا داوطلبان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکیشان را خالی می‌کنند، یا اینکه سوالات جعلی را به فروش رسانده و در نهایت سبب می‌شوند که داوطلبان به این امید واهی که سوالات را در اختیار دارند، نتایج بدی در کنکور اخذ کرده و هم کنکور را از دست بدهند و هم مبلغ زیادی را پرداخت کنند.
سرهنگ "سلیمانی" با بیان اینکه انتشار چنین آگهی‌هایی در فضای مجازی جرم است، تصریح کرد: می‌طلبد مردم به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.
همچنین هرگونه اخبار در مورد کنکور و آزمون‌های جامع را از رسانه‌ها و سایت رسمی سازمان سنجش پیگیری کنند.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شهروندان در صورت مواجهه شدن با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند آن را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان گذارند.
************
لودر قاچاق ۹۰ میلیاردی در توقیف پلیس فراشبند
فرمانده انتظامی فراشبند از کشف لودر بدون مدارک گمرکی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ کرامت‌اله برومندی اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاق، مامورین انتظامی شهرستان فراشبند حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
************


۳ کشته و یک مجروح در واژگونی پژو
رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو، ۳ نفر جان باختند و یک نفر هم مجروح و روانه بیمارستان شد.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در جاده "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان جان باختند و یک تن دیگر هم مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.
رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.
************
کشف ۱۲ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارق
فرمانده انتظامی جهرم گفت: با دستگیری سارق، ۱۲ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.
سرهنگ علی‌اصغر محمدپور اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی در شهرستان جهرم، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی یک سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی قطعات دکل‌های مخابراتی مسروقه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ محمدپور با بیان اینکه متهم تا کنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده است، افزود: این سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
************
کشف ۵ میلیارد گیاه دارویی قاچاق در نی‌ریز
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف گیاهان دارویی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عظیم‌اله کرمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأمورین پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی نی‌ریز با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری غیرمجاز گیاهان دارویی (شیرآبه انغوزه) می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مامورین بلافاصله با هماهنگی قضایی به آدرس فوق عزیمت و پس از بازرسی از منزل ۲۰۰ کیلوگرم گیاه دارویی غیرمجاز از نوع انغوزه را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ "کرمی" با بیان اینکه ارزش گیاهان مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
************

سرقت موتورسیکلت در بستک و کشف در زرین دشت
فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد بیان کرد: ماموران انتظامی زرین‌دشت با اقدامات فنی مطلع شدند فردی اقدام به نگهداری موتورسیکلت سرقتی در منزل خود می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.
فرمانده انتظامی زرین‌دشت با اشاره به اینکه در استعلام اولیه مشخص شد که موتورسیکلت سابقه سرقت از شهرستان بستک دارد، گفت: در این خصوص یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و موتورسیکلت نیز تحویل مالباخته شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟