Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر هنربر افزود: با شروع فصل سرما، دستورالعمل آمادگی مقابله با مخاطرات طبیعی به خصوص در فصول پاییز و زمستان از سوی مدیریت بحران مرکز به تمامی استان‌ها و همین دستورالعمل به تمامی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های مستقر در آذربایجان شرقی ارسال شده است تا آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه مخاطرات احتمالی حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جلسه اخیر مدیریت بحران آذربایجان شرقی با حضور تمامی فرمانداران و اعضای مدیریت‌های بحران شهرستانی به صورت ویدئوکنفرانس اشاره و اضافه کرد: در این جلسه تمامی موارد برای مقابله با بارش‌های پاییزی و زمستانی مورد کنکاش قرار گرفت و بر آمادگی کامل نیروهای امدادی، راهداری، پلیس راه‌ها، جمعیت هلال احمر و اورژانس تاکید شد.

هنربر با بیان اینکه هشدارهای اداره کل هواشناسی استان نیز به طور کامل رصد شده و موارد اعلامی به فرمانداران و شهرداران ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: در این خصوص تمامی دستگاه‌های اقدامی و عملیاتی در سطح استان به طور کامل آماده بوده و برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردارند.

به گفته وی با آغاز بارندگی‌های اخیر به اداره کل راهداری آذربایجان شرقی هشدارهای لازم داده شده است تا عوامل و ماشین آلات خود را در مناطق کوهستانی، گردنه‌های برف گیر و بهمن گیر مستقر کرده و گرمخانه‌های خود را برای پذیرایی از مسافران احتمالی در راه مانده، مجهز و آماده نگه دارند.

کد خبر 5083504

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی آماده باش ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران کمک مومنانه گرگان ترور دانشمندان هسته ای بوشهر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: در پی صدور هشدار هواشناسی به بارش ها و سیلاب‌های احتمالی در استان یزد سه نشست در استان یزد برگزار شده است و ۴۳ مصوبه حاصل نشست مدیریت بحران در استان یزد بود. 

وی ادامه داد: لغو مرخصی و آماده باش اعضای ستاد تا پایان هشدار، برگزاری نشست‌های هماهنگی لازم در شهرستان‌ها و ادارات، ایمن سازی نقاط تفرجگاهی، آماده باش ماشین آلات در نقاط حادثه خیز از مهمترین مصوبات این نشست بود. همچنین، مقرر شد دهیاری‌ها و شهرداری بازدید‌هایی از بند‌ها، رودخانه و مسیل‌ها به عمل بیاورند و برای ایمن سازی آنها اقدام کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: راهداری نیز بازدید از پل‌ها و آبنما را در دستور کار قرار دهند تا این نقاط نیز ایمن سازی شوند.

ملک زاده افزود: مردم نیز در نقاط حادثه خیز و نزدیک بستر رودخانه‌ها تردد نکنند و از پارک خودرو در این مکان‌ها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد